Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@02:22:40 GMT

تحت نظرترین بازیکن بارسا در نقل و انتقالات( عکس)

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۸۱۵۱

تحت نظرترین بازیکن بارسا در نقل و انتقالات( عکس)

نشریه موندو دیپورتیوو آماده شد که باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا به دنبال جذب نلسون سمدو، مدافع پرتغالی بارسلونا هستند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخشش در ترکیب بنفیکا بود که نلسون سمدو چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به سمت خود جلب کرد اما در نهایت این بارسلونا بود که گوی سبقت را از سایر رقبا بود و این مدافع پرتغالی را در تابستان سال ۲۰۱۷ به خدمت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

سمدو در روزهای ابتدایی حضور خود در نوکمپ نمایش های درخشانی ارائه داد تا جایی که بسیاری از هواداران بارسا به ظهور یک دنی آلوز جدید بسیار امیدوار شدند اما رفته رفته اوضاع برای این بازیکن تغییر کرد و او حالا در این فصل بیشتر یک بازیکن نیمکت‌نشین بوده است.

 

اوضاع نه چندان خوب مدافع پرتغالی باعث شده که شایعاتی در رابطه با احتمال جدایی این بازیکن در نقل و انتقالات پیش رو به گوش برسد. حالا و در همین رابطه نشریه موندو دیپورتیوو چاپ کاتالونیا هم تیتر اصلی امروز خود را به نلسون سمدو اختصاص داده است.

 

 

 

 

موندو با تیتر "سمدو، تحت نظرترین" به بحث احتمال جدایی این مدافع پرتغالی از بارسا پرداخته است. درگزارش روی جلد این نشریه آمده است: " باشگاه های زیادی به دنبال جذب نلسون سمدو هستند. با این حال مهم ترین چیز درباره او این است که این بازیکن می تواند در انتقال میرالم پیانیچ یا لائوتارو مارتینز به بارسا نقش داشته باشد. باشگاه‌هایی مثل یوونتوس، بایرن مونیخ، منچستر سیتی، پاری سن ژرمن و اینتر به دنبال جذب سمدو هستند چراکه می دانند بازیکنی با کیفیت در نقل و انتقالات وجود ندارد."

نلسون سمدو بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نلسون سمدو بارسلونا مدافع پرتغالی نلسون سمدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس مدت‌هاست که به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی این تیم دور است و به نظر می‌رسد فصل برای این بازیکن تمام شده باشد.

به گزارش مشرق، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • آرائوخو دلگیر است: به خاطر یک اشتباه نفروشیدم!‏
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی