Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر منچسترسیتی گفت در سال های اخیر، در دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان تیم های بازنده دور رفت توانسته اند نتیجه را جبران کنند و به همین دلیل، رئال مادرید را دست کم نخواهند گرفت.

طرفداری- در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در سانتیاگو برنابئو با پیروزی 2-1 منچسترسیتی به پایان رسید و شانس رئال مادرید برای صعود به دور بعدی، کم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برناردو سیلوا، وینگر پرتغالی منچسترسیتی در خصوص رویارویی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به آ اس گفت:

وقتی برابر تیمی چون رئال مادرید بازی می کنید، هیچ چیز تمام شده و قطعی نیست. طی سال های اخیر مسابقاتی را دیده ایم که نتیجه آن ها در دور برگشت کاملا عوض شده است، مثل پیروزی 4-0 لیورپول برابر بارسلونا در سال گذشته. در سانتیاگو برنابئو نتیجه خوبی کسب کردیم و شانس بالایی برای صعود به مرحله یک چهارم داریم. با این حال در دور برگشت بازی سختی را برابر رئال مادرید در پیش داریم و نباید کار آن ها را تمام شده فرض کنیم. رئال مادرید، پادشاه لیگ قهرمانان اروپا است و هیچ تیمی تجربه رئال مادرید در این مسابقات را ندارد. باید تمرکزمان را حفظ کنیم و بهترین بازی را به نمایش بگذاریم. طی سال های گذشته، تمام جام های ممکن در فوتبال انگلیس از جمله لیگ برتر، جام حذفی و لیگ کاپ را کسب کرده ایم اما لیگ قهرمانان اروپا جامی است که پپ گواردیولا و کل مجموعه منچسترسیتی خواهان کسب آن هستند. لیگ قهرمانان، تورنمنت سختی است اما برای کسب این عنوان مبارزه خواهیم کرد. 

پپ گواردیولا، هر بازی تاکتیک هایش را عوض می کند

برناردو سیلوا به تمجید از پپ گواردیولا، سرمربی خود در منچسترسیتی پرداخت:

 شیوه درک گواردیولا از فوتبال کاملا متفاوت از مربیانی است که قبلا داشته ام. بهترین تصمیم زندگی ام پیوستن به منچسترسیتی بود چون می توانم از گواردیولا و منچسترسیتی چیزهای زیادی یاد بگیرم. پپ تقریبا در هر مسابقه تاکتیک هایش را عوض می کند و با تاکتیک جدیدی به زمین می رویم. در سانتیاگو برنابئو توانستیم به خوبی فشار رئال مادرید را مهار کنیم و در نهایت به پیروزی برسیم. پیروزی در سانتیاگو برنابئو، کار آسانی نبود. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سانتیاگو برنابئو لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد روبروی این تیم به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر حریف به پیروزی برسد و سه امتیاز دیگر را به دست آورد.

برگزاری دو بازی پرفشار برابر منچستر سیتی در لیگ قهرمانان و مقابل بارسلونا در لالیگا در فاصله کم در هفته گذشته و همچنین پیش رو بودن بازی مهم برابر بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان باعث شد که کارلو آنچلوتی در این بازی به تعدادی از بازیکنانش در ترکیب اصلی استراحت بدهد و از بازیکنانی که در طول این فصل فرصت زیادی برای بازی نداشتن استفاده کند.

یکی از آنها گولر بود که در طول این فصل اشتیاق زیادی برای پیدا کردن فرصت بیشتر برای بازی و نشان دادن توانایی‌هایش داشت و در دیدار شب گذشته مقابل سوسیداد هم موفق شد تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

این ستاره اهل ترکیه پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:«از اینکه در بهترین باشگاه دنیا هستم بسیار خوشحالم. اول از همه دوست دارم به هم تیمی‌هایم تبریک بگویم و از کارلو آنچلوتی به خاطر فرصتی که امروز به من داد تشکر کنم. از اینکه توانستم امروز گل بزنم و تیم برنده شود خیلی خوشحالم.

رئال مادرید واقعا بهترین باشگاه در دنیاست و گل زدن با پیراهن این تیم یکی از بهترین حس‌هایی است که می‌توانم تجربه کنم. از اینکه در اینجا هستم خیلی خوشحالم. واقعیت این است که من تنها از نظر فیزیکی تمرین نکردم، بلکه روی ذهنیت و روحیه‌ام هم تمرین کردم. صبورانه منتظر ماندم و روحیه‌ام پیشرفت کرد.

لیگ قهرمانان؟ همه می‌دانند که این جام به رئال مادرید تعلق داد.»

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!