Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@19:11:18 GMT

مورد عجیب رهبر کره شمالی | کیم کجاست؟

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۸۳۰۷

مورد عجیب رهبر کره شمالی | کیم کجاست؟

ساعت 24-بر اساس تحلیل‌های موجود، حضور رهبری کره شمالی در انظار عمومی در دو ماه گذشته به طرز غیرمعمولی کاهش داشته و یکبار دیگر رسانه‌های دولتی این کشور در سه هفته گذشته گزارشی درباره حضورش در رویدادهای عمومی منتشر نکرده‌اند.

حضور کمرنگ کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی در انظار عمومی در حالی بوده که این کشور اقدامات مقابله با کرونا را وضع کرده اگرچه اعلام می‌کند که هیچ مورد ابتلا به این ویروس در کشور ثبت نشده و گمانه زنی‌هایی درباره وضعیت سلامت کیم جونگ اون در ماه گذشته پس از عدم حضورش در یک مراسم کلیدی به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیم جونگ اون در آوریل و مه چهار بار در انظار عمومی حاضر شد، در حالیکه در مدت مشابه سال گذشته میلادی این میزان ۲۷ بار بود.

وضعیت سلامت کیم جونگ اون به عنوان رهبری کره شمالی و اینکه کجاست، اغلب از سوی جامعه بین‌المللی زیر ذره بین قرار داشته چون آن را نشانه‌ای از بی‌ثباتی می‌دانند.

مقام‌های کره جنوبی می‌گویند، بر این باورند که حضور محدود کیم جونگ اون در انظار عمومی شاید اقدامی احتیاطی در پی شیوع ویروس کرونا باشد. کره شمالی بسیاری از تجمعات اصلی را به دلیل شیوع این ویروس ممنوع، متوقف یا حتی کم کرده است.

وزارت اتحاد مجدد کره جنوبی امروز (جمعه) در پاسخ به سوالی درباره غیبت‌های کیم جونگ اون اعلام کرد که در حال بررسی اوضاع است اما به این نکته هم اشاره کرد که وی اغلب دور از انظار عمومی است.

روزنامه جونگ آنگ از قول یکی از مقام‌های دولتی سئول که خواست نامش فاش نشود، نوشت: شاید کیم جونگ اون وظایفش را از ویلای مورد علاقه‌اش در منطقه ساحلی "وونسان" انجام می‌دهد.

امروز  سه هفته از آخرین حضور رسانه‌های کیم جونگ اون در انظار عمومی و انتشار تصاویرش در یک رویداد اجتماعی می‌گذرد.

اول مه سال جاری میلادی بود که تصاویری از حضور رهبری کره شمالی در یک کارخانه تولید کود منتشر شد. پس از آن رسانه‌های این کشور مطالبی درباره دریافت یا ارسال نامه‌ها و مکاتبات دیپلماتیک توسط رهبری کره شمالی منتشر کردند اما اخباری از حضور وی در رویدادهای عمومی منتشر نشد.

بیشترین میزان غیبت کیم جونگ اون در انظار عمومی به ۲۰۱۴ و مدت زمان ۴۰ روز بر می‌گردد. آژانس جاسوسی کره جنوبی بعدا اعلام کرده بود که علت این غیبت روند درمانی روی زانو بوده است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رهبری کره شمالی کیم جونگ اون انظار عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مثلث برمودای ایران کجاست؟

وجود باتلاق‌ها و نمکزار‌های گسترده این منطقه را به یکی از اسرارآمیزترین مناطق کشور ما تبدیل کرده است و بنا به گفته محلی‌ها بسیاری از گردشگران در سفر به این کویر هرگز بازنگشته‌اند.

در طول شب به دلیل اختلاف دمای بالا، سنگ‌ها دچار شکستگی شده و صدا‌های از این کویر به گوش می‌رسد. یکی از مهم‌ترین نکته‌ها در بازدید از کویر ریگ جن، تغییر دائمی شکل تپه‌های ماسه‌ای در این منطقه است که سبب اشتباه گردشگران و گم کردن مسیر می‌شود. در گذشته دلیل گمراهی مسافران در این کویر را وجود نیرو‌های اهریمنی و جن‌ها می‌دانستند که کاملا ریشه در جهل و خرافات داشت و به همین دلیل بوده که آن را یکی از عجیب‌ترین مکان ایران می‌دانند.

کویر ریگ جن یکی از صعب‌البورترین مناطق دنیا، در جنوب غربی و غرب دشت کویر واقع شده و سالانه مقصد اکوتوریست‌های بسیاری است. ریگ جن در منطقه مرزی استان‌های سمنان و اصفهان قرار دارد. این منطقه کویری با ۳،۸۰۰ کیلومتر مربع، از نظر وسعت سومین ریگزار ایران است و بیشتر به استان سمنان نسبت داده می‌شود. از کویر ریگ جن به‌عنوان یکی از عجایب ایران یاد می‌شود.

کویر ریگ جن در محدوده جغرافیایی مرکز ایران قرار دارد. گسترش این منطقه از شمال غرب به جنوب شرق است. ریگ جن در میان کویر‌ها به زیبایی هم معروف است و مناظر آن، گردشگران را شگفت‌زده می‌کنند. قسمت جنوب شرقی کویر ریگ جن را «دم ریگ» می‌نامند.

منبع: خبرآنلاین 

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • کف قیمت دلار کجاست؟
  • مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است