Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حزب جماعت اسلامی ضمن ابراز همدردی با مسلمانان مظلوم فلسطین حمایت از آنها مقابل نظامیان رژیم صهیونیستی را یک وظیفه انسانی دانست. ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت مجلس وحدت المسلمین، «لیاقت بلوچ» معاون حزب جماعت اسلامی اعلام کرد: اقدامات رژیم منحوس صهیونیستی باعث شده تمام دنیا از جنایات آنها در فلسطین آگاه شده و از آنها بیزار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مردم پاکستان همراه با فلسطینی ها ایستاده اند و جنایات این رژیم پلید را در فلسطین محکوم می کنند.

لیاقت بلوچ گفت: سردار قاسم سلیمانی یک مجاهد واقعی و شجاع بود که زندگی خود را وقف آزادی قدس شریف کرد.

عضو سابق پارلمان پاکستان افزود: گفتار امام خمینی هنوز هم در روح مردم ایران زنده است و آنها مانند یک مسیحا به امام نگاه می کنند.

وی تاکید کرد: قدس قبله اول مسلمانان است و باید مسلمانان جهان برای دفاع از قبله اول خود متحد شوند و اختلافات را کنار بگذارند.

وی سپس به موضوع کشمیر اشاره کرده و اظهار داشت: هند تلاش دارد برنامه ای مانند برنامه اسرائیل را در کشمیر پیاده کند، در ماه های اخیر شاهد هستیم که رفت و آمد افراد غیر بومی به کشمیر زیاد شده و هند می خواهد جمعیت منطقه را تغییر دهد.

همزمان با فرا رسیدن روز قدس در پاکستان سیمنارها و وبینارهای مختلفی برگزار شد و چهره های مشهور سیاسی ضمن حمایت از فلسطین خواستار پایان ظلم رژیم صهیونیستی شدند.

روز قدس، روز مقاومت جهان اسلام برابرکفر است/آرمان های فلسطین از یاد نمی رودگزارش تسنیم از شور مثال زدنی علمای اهل سنت و شیعه پاکستان برای برگزاری روز قدس +فیلم

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فلسطین سردار قاسم سلیمانی روز قدس اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فلسطین سردار قاسم سلیمانی روز قدس اخبار پاکستان فلسطین سردار قاسم سلیمانی روز قدس اخبار پاکستان روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در واکنش به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی؛ کنعانی: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار ‎آزادی بیان افتاده است

به گزارش قدس آنلاین ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اشاره به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی به جنگ وحشیانه رژیم صهیونیستی ‏علیه مردم غزه نوشت: اقدام مقامات دولت آمریکا در تحریف واقعیت و توصیف خشم و اعتراضات اصیل دانشجویی و دانشگاهی به عنوان یهودستیزی، به منظور توجیه و استفاده از ابزارهای سرکوب خشونت‌آمیز برای ساکت کردن اعتراضات و تجمعات مسالمت‌آمیز دانشجویان حامی فلسطین، چیزی از قبح عمل آنان کم نمی‌کند.

وی افزود: بخش قابل توجهی از یهودیان، از جمله دانشجویان یهودی، از جنایات نفرت‌انگیز رژیم صهیونیستی و حمایت شرم‌آور دولت آمریکا از آن اعلام بیزاری کرده‌اند.

کنعانی خاطرنشان کرد: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار ‎آزادی بیان و ‎حقوق بشر برافتاده است.

 اعتراض دانشجویان آمریکایی در پی حمایت های همه جانبه دولت بایدن از رژیم صهیونیستی و کشتار بی وقفه مردم غزه به تلافی شکست این رژیم در عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) و نیز عدم اجرای هرگونه آتش بس فوری و به منظور پایان دادن به کمک های نظامی و امنیتی واشنگتن به تل آویو صورت گرفته است.

آسوشیتدپرس پرس پنجشنبه شب گزارش داد که بر اساس آمار تاکنون بیش از ۲ هزار نفر در اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا بازداشت شده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • در روز جهانی آزادی مطبوعات یاد خبرنگاران شجاع فلسطینی را گرامی می‌داریم
  • در واکنش به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی؛ کنعانی: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار ‎آزادی بیان افتاده است
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی