Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: روز قدس هیچ‌گاه تعطیل نخواهد شد و هرسال نفرت و انزجار ملت مقاوم ایران و تمامی آزادی‌خواهان جهان از رژیم اشغالگر قدس بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران حرکتی شکوهمند در عرصه تحولات سیاسی قرن حاضر بود که با تقویت روح استکبار ستیزی در میان مستضعفان جهان، از جمله مردم مظلوم فلسطین برای مبارزه و رهایی از سلطه استکبار، نشاط و روحیه‌ای مضاعف در سراسر جهان پدید آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد علی احمدی  افزود: انقلاب اسلامی ایران آرمان آزادی قدس را یکی از اهداف ارزشمند و قطعی خود می‌داند و انتخاب روز جهانی قدس از سوی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی نشان‌دهنده اهمیت موضوع فلسطین از دیدگاه حضرت امام خمینی می‌باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به فرمایشات امام خامنه‌ای پیرامون حاکمیت فلسطین گفت: هر حاکمیتی غیر از حاکمیت مردم فلسطین غاصبانه و نامشروع است و راه حل نهایی موضوع فلسطین همانگونه که امام راحل فرمودند محو شدن اسرائیل از صحنه روزگار است.

او ادامه داد: صهیونیسم پدیده‌ای منحوس و محصول مشترک استکبار جهانی است و امروز نیز این رژیم غاصب با حمایت آمریکا به دنبال اهداف شوم و پلید خود در منطقه است و یکی از این اهداف، ایجاد تفرقه و اختلاف در میان مسلمانان و بهره‌برداری از این اختلاف با هدف گسترش سلطه غاصبانه خود بر کل منطقه و جهان می‌باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان  افزود: روز قدس هیچ‌گاه تعطیل نخواهد شد و هرسال نفرت و انزجار ملت مقاوم ایران و تمامی آزادی‌خواهان جهان از این رژیم اشغالگر بیشتر خواهد شد و به یاری پروردگار هرسال به نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر می‌شویم و نماز شکر نابودی این رژیم اشغالگر را در قدس شریف اقامه خواهیم کرد.

احمدی تاکید کرد: ملت‌های مسلمان به تجربه دریافته‌اند که اگر حمایت‌های گسترده نظام سلطه از رژیم صهیونیستی و همچنین وجود حاکمان منافق برخی از کشور‌های اسلامی نبود امروز فلسطین عزیز به دست ساکنان اصلی آن اداره می‌شد.

او اضافه کرد: امام بزرگوار این رژیم را غده سرطانی نامیدند و لازم است تمامی کشور‌های اسلامی و آزادی خواه با هدف مقابله و از بین بردن این غده سرطانی همانگونه که الان جهت نابودی ویروس منحوس کرونا متحد هستند برای نابودی این رژیم کودک کش نیز متحد شوند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان روز قدس رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست

علی ابوشاهین گفت که جهاد اسلامی یک نسخه از پاسخ (رژیم) اسرائیل به پیشنهادات مربوط به توافق تبادل اسرا را دریافت کرده است.

وی با تاکید براینکه جهاد اسلامی این پاسخ را به نحوی بررسی خواهد کرد که به سود ملت و مقاومت فلسطین باشد، افزود: (رژیم) اسرائیل به این نتیجه رسیده است که نمی‌تواند اسرا را از طریق جنگ، آزاد کند.

پیشنهادات حماس به نیابت از گروه‌های مقاومت، برای مذاکرات، پیش‌تر در ۱۳ آوریل (۲۵ فروردین ماه) به میانجی‌گران مصری و قطری تحویل داده شده بود.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • اصرار بر نابودی حماس فاجعه دیگری مشابه طوفان الاقصی را برای اسرائیل رقم خواهد زد
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • مقام ارشد حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • مقام ارشد حماس : اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم و به یک حزب سیاسی تبدیل خواهیم شد
  • حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم