Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@22:56:29 GMT

تردید های جدی در برگزاری المپیک توکیو

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۸۹۸۳

تردید های جدی در برگزاری المپیک توکیو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، جان کوتز مقام ارشد بین المللی المپیک گفت که برگزارکنندگان بازی های توکیو سال آینده با مشکلات جدی روبه رو خواهند شد.

کوتز رئیس کمیته المپیک استرالیا و رئیس هیات بازرسی کمیته بین المللی المپیک در توکیو گفت: برگزارکنندگان باید فرض کنند که هیچ واکسنی برای ویروس کرونا کشف نشده و یا به مقدار کافی واکسن تا زمان بازی‌ها وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته المپیک استرالیا در میزگردی که توسط News Corp استرالیا برگزار شد عنوان کرد: ما مشکلات واقعی داریم زیرا باید ورزشکاران از ۲۰۶ کشور مختلف به المپیک بیایند. دیروز ۱۰ هزار مورد جدید در برزیل گزارش شد. تعداد بسیار کمی از کشورها از جمله استرالیا در مقابله با این ویروس پیشرفت کرده‌اند.

وی با اشاره به صحبت‌های نخست وزیر ژاپن، خاطرنشان کرد: شینزو آبه نخست وزیر ژاپن می‌گوید بازی ها فقط در سال ۲۰۲۱ اتفاق می‌افتد و ما نمی توانیم دوباره آن را به تعویق بیندازیم. باید فرض کنیم که واکسنی وجود نخواهد داشت یا اگر واکسنی وجود داشته باشد برای استفاده در سراسر جهان کافی نیست.

رئیس هیات بازرسی IOC در المپیک توکیو یادآور شد: برگزارکنندگان بازی ها در صورت عدم وجود نشانه هایی در خصوص از بین رفتن ویروس کرونا باید در ماه اکتبر (مهر و آبان) برنامه ریزی را برای آنچه که می‌تواند المپیک بسیار متفاوتی باشد، شروع کنند.

وی گفت: تا اکتبر امسال اگر علائمی وجود داشته باشد مبنی بر اینکه ویروس از بین نمی‌رود، ما شروع به کار خواهیم کرد البته حالا هم برای المپیک آماده می‌شویم.

عزم هند برای میزبانی بازی‌های المپیک ۲۰۳۲ کد خبر 514079 برچسب‌ها المپيك 2020 - توكيو كروناويروس المپیک

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: المپيك 2020 توكيو كروناويروس المپیک بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران که چند ماهی است مرد اول این فدراسیون شده، از همان روز اول با انگیزه و تلاش فراوان به میدان آمده و با تجربه‌ای که از دوران قبل از ریاستش در فدراسیون کسب کرده به دنبال موفقیت تیم ملی است.

او که دیروز در تمرینات تیم ملی والیبال ایران حاضر شد، کار شاگردان پائز را دنبال کرد و به آنها روحیه داد. تقوی که برای ملی پوشان در صورت المپیکی شدن پاداش‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است، نمی‌خواهد کارنامه کاری‌اش در ابتدای دوران ریاست بر فدراسیون با ناکامی و عدم حضور در المپیک رقم‌ بخورد.

باید دید میلاد تقوی دومین رئیس فدراسیون در تاریخ والیبال ایران پس از محمدرضا داورزنی خواهد شد که تیمش سهمیه المپیک کسب کند یا باید چهار سال دیگر برای تحقق این امر صبر کند. قطعا او از اهمیت المپیکی شدن به‌عنوان تنها سهمیه تیمی باقی‌مانده برای کاروان ورزشی ایران با خبر است و تمامی امکانات را برای موفقیت ملی پوشان مهیا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس
  • عکس/ رونمایی از شکلات بازی‌های المپیک پاریس
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • اعتراضات دانشجویان طرفدار فلسطین، تهدیدی برای یهودیان نیست
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • اوکراین: ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های تسلیحاتی استرالیا در راه است
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!