Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اینکه بسیاری از کشور‌ها انتظار داشتند که در مرداد یا شهریور ماه رقابت لیگ قهرمانان آسیا بعد از تعطیلی طولانی کرونایی دوباره آغاز شود به نظر می‌رسد این اتفاق با مشکل روبه‌رو شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که از هفته دوم مرحله گروهی به دلیل ویروس کرونا متوقف شد همچنان وضعیتی نامعلوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بسیاری از کشور‌ها انتظار دارند که رقابت لیگ قهرمانان آسیا از مرداد یا شهریور ماه از سر گرفته شود. این رقابت یا به صورت تجمیعی در یک کشور یا مثل روال قبل برگزار می‌شود.

اما به نقل از الرایه قطر، مشکل AFC با این مسائل نیست و این کنفدراسیون در ابتدا می‌خواهد وضعیت دیدار‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ از سوی فیفا معین گردد.

این رسانه قطری به نقل از منابع خبری خود در درون کمیته مسابقات AFC عنوان کرد: عدم تعیین زمان مشخص برگزاری دیدار‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های ۲۰۲۳ از سوی فیفا مشکل بزرگی برای AFC ایجاد کرده است. بر اساس این خبر‌ها حتی احتمال عدم از سرگیری رقابت لیگ قهرمانان آسیا در ماه‌های مقرر وجود دارد. به نوعی تا مشخص نشدن زمان دیدار‌های ملی، AFC نمی‌تواند سرنوشت رقابت لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: روز قدس بیت المقدس اسرائیل فلسطین دعای روز بیست و هشتم رمضان لیگ قهرمانان آسیا برنامه فیفا فیفا ویروس کرونا روز قدس بیت المقدس اسرائیل فلسطین دعای روز بیست و هشتم رمضان رقابت لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد

دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه شرق آسیا بین تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان اچ دی کره‌جنوبی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر ۲ به سود تیم ژاپنی به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی کره جنوبی برگزار شده بود با برتری یک بر صفر به سود اولسان به پایان رسید و به این ترتیب این دیدار در مجموع با تساوی ۳ به ۳ به پایان رسید تا ۲ تیم شانس خود را برای صعود به فینال در ۲ وقت ۱۵ دقیقه‌ای امتحان کنند.

در وقت‌های اضافه این دیدار هم بازی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم یوکوهاما مارینوس با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی که دیروز در منطقه غرب آسیا برگزار شده بود تیم العین امارات توانست دست به کار بزرگی بزند و الهلال عربستان را در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ حذف کند و به دیدار نهایی برسد.

دیدار نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا روز‌های ۲۲ و ۲۹ اردیبهشت بین تیم‌های العین امارات و یوکوهاما ژاپن برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سهمیه‌ کشورها در فصل آینده باشگاه‌های آسیا تعیین شد
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • کاهش سهمیه‌های باشگاهی ایران در آسیا
  • تعیین سهمیه‌ کشورها در فصل آینده؛ ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم