Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:40:43 GMT

ضبط آخرین سکانس مستند عبدالله در شیراز

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۹۱۹۷

ضبط آخرین سکانس مستند عبدالله در شیراز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید تقی سهرابی گفت: این مستند با هدف معرفی سردار شهید عبدالله اسکندری از اردیبشهت ماه ۹۷ با همکاری صدا و سیمای مرکز فارس شروع شده است و همزمان با ششمین سالگرد شهادت این شهید والامقام مدافع حرم با ضبط لحظه‌ی شهادت مرحله‌ی ضبط آن به پایان رسید.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس هدف از ساخت این مستند را معرفی شهید اسکندری در سطح ملی و بین‌المللی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: رونمایی از مقبره شهید اسکندری با حضور سردار سلیمانی در شیراز

او افزود: عوامل ساخت این مستند ۱۲۰ دقیقه‌ای را در دو بخش مستند و بازسازی برای نمایش آماده کرده اند و قرار است بعد از گذراندن مرحل نهایی علاوه بر پخش از شبکه‌ی استانی فارس از شبکه‌های سراسری هم همزمان با هفته‌ی دفاع مقدس امسال پخش شود.

سهرابی ادامه داد: ساخت این مستند در پی سفر رئیس سازمان صدا و سیما به شیراز و دیدار با خانواده‌ی شهید اسکندری در دستور کار قرار گرفت و در تهیه‌ی آن علاوه بر عوامل فنی و برنامه ساز ۷۰ بازیگر و هنرمند هم همکاری دارند.

فیلمبرداری بخشی از این مستند در بافت تاریخی و فرهنگی شیراز و بخش دیگری از آن هم در خاک سوریه محل شهادت این شهید والامقام و مناطق نظامی استان انجام شده است.

تهیه کنندگی این مستند را عباس روزیطلب و کارگردانی آن را حمید هاشم زاده برعهده دارند.

سردار شهید عبدالله اسکندری از اولین شهدای مدافع حرم و جزو شهدایی است که عناصر تکفیری گروهک ضد اسلامی داعش، سر از پیکر مطهرش جدا کردند.

شهید اسکندری سوم خرداد ماه ۹۳ در حلب سوریه به دست نیرو‌های داعش، به درجه رفیع شهادت نائل شدو

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی شهدای مدافع حرم صدا و سیمای فارس شهید عبدالله اسکندری شهید اسکندری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی شیراز بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ و سردرد شدند.
محمدجواد مرادیان افزود: ۷ نفر از اعضای این خانواده به بیمارستان علی اصغر شیراز و یک کودک به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفته اند.
سم موجود در قارچ‌های خودرو با هیچ یک از روش‌های پخت شامل پختن، سرخ کردن و یا کباب کردن از بین نمی‌رود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان فقط از قارچ‌هایی که به صورت صنعتی و بهداشتی تولید و در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • بهاران پربارش فارس
  • ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز
  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز