Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@21:08:34 GMT

سریال خروج آمریکا از توافق‌های بین‌المللی

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۹۳۴۲

سریال خروج آمریکا از توافق‌های بین‌المللی

وزیر خارجه آمریکا از تصمیم این کشور برای خروج از پیمان آسمان‌های باز خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، «مایک پمپئو»، وزیر امور خارجه آمریکا، از تصمیم این کشور برای خروج از پیمان آسمان‌های باز خبر داد و گفت روسیه بارها اجرای تعهدات خود را نقض کرده است و آمریکا نمی‌تواند یک نمای خالی از همکاری با مسکو را تحمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پمپئو در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: ایالات متحده خروج خود را از پیمان آسمان‌های باز به اطلاع طرف‌های دیگر این پیمان می‌رساند و ۶ ماه دیگر به طور رسمی دیگر بخشی از این پیمان نخواهد بود.

او اظهار کرد: روسیه از دسترسی پروازهای نظارتی در کریدور ۱۰ کیلومتری در امتداد مرز خود با مناطق تحت اشغال روسیه در گرجستان، آبخازیا و اوستیای جنوبی، امتناع ورزیده است و از این طریق برای پیشبرد ادعاهای دروغین روس مبنی بر اینکه این سرزمین‌های اشغالی کشورهای مستقل هستند، کوشیده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آمریکا خروج از پیمان آسمان های باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد

مهدی ضیغمی، رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران در حاشیه نشست خبری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران و دومین اجلاس همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا در جمع خبرنگاران گفت: ایران بازارهای صادراتی عراق را از دست نخواهد داد. امیدواریم توافق جامع تجاری میان ایران و عراق به زودی امضا شود تا ایران بتواند به رقم توافق شده ۲۰ میلیارد دلار در تجارت با این کشور برسد.

ضیغمی در مورد صادرات خودرو از ایران به روسیه اظهار کرد: با مجوزی که از سوی استاندارد روسیه ارسال شده صادرات به روسیه و منطقه اوراسیا اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • سلاح‌ های جدید کلاشینکف، آسمان را تسخیر می‌کنند (+عکس)
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه
  • ناقوس مرگ حضور نظامی آمریکا در ساحل
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد
  • واکنش روسیه به مانور نظامی ناتو در نزدیکی مرز روسیه
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل