Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@12:54:21 GMT

آرمان‌ قدس فراموش‌شدنی نیست

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۹۴۸۰

آرمان‌ قدس فراموش‌شدنی نیست

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه آرمان‌ قدس فراموش‌شدنی نیست گفت: راهی که می‌تواند با دشمنان و مستکبران مقابله کند، جریان مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب‌الله شعبانی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز جهانی قدس، اظهار داشت: روز قدس از یادگاری‌های پر برکت امام خمینی(ره) است که در این روز آرمان‌های قدس شریف را یادآور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال به دلیل شرایط موجود راهپیمایی برگزار نمی‌شود، اما از طریق رسانه ملی از سخنان گوهر بار رهبر معظم انقلاب بهره‌مند شدیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه آرمان‌های قدس فراموش‌شدنی نیست گفت: تمامی مسلمانان اذعان دارند که مسئله قدس و سرزمین‌های اشغالی از مسائل اصلی جهان اسلام است و آزادیخواهان جهان، قدس را فراموش نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه پیشنهاد نظام اسلامی برای حل مشکل فلسطین پیشنهادی عقلایی است، مطرح کرد: بهترین و عاقلانه‌ترین راه کار این است که خود مردم فلسطین و کسانی که اصالت فلسطینی دارند اما امروز جز آوارگان به کشورهای دیگر محسوب می‌شوند، سرنوشت خودشان را تعیین کنند.

شعبانی تصریح کرد: دنیای امروز با دشمنی با نام صهیونیسم مواجه است که اهل منطق نیست و دارای قدرت استکباری و قدرت فرعونی است و هدفش تنها قدس نیست بلکه به دنبال تمام خاورمیانه است.

وی بهترین رویکرد در شرایط فعلی را مقاومت دانست و عنوان کرد: امسال اولین سالی است که روز قدس را بدون شهید سلیمانی برگزار می‌کنیم و لذا باید یاد این سردار عزیز که در عرصه مقاومت خدمات بسیار فراوانی داشته است را گرامی بداریم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه جریان مقاومت جریانی زنده است و راهی که می‌تواند با دشمنان و مستکبران مقابله کند، جریان مقاومت است گفت: بدون مقاومت نمی‌توان طرف مقابل را کنار زد.

وی اظهار کرد: در این روز در سراسر دنیا آرمان‌های قدس را گرامی خواهیم داشت و خصوصا امسال به دلیل شرایط موجود خوب است که جوانان و نهادهای انقلابی با استفاده از فضای مجازی برنامه‌های جایگزینی را اجرا کنند.

معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در همدان نیز با بیان اینکه نماز عید فطر در مسجد جامع همدان به امامت نماینده ولی فقیه در استان اقامه می‌شود گفت: با توجه به اینکه بر اساس تصمیم ستاد کرونا مقرر شد نماز عید فطر در مساجد محلات برگزار شود تا شاهد اجتماعات بزرگ و خطر شیوع کرونا نباشیم در همدان نیز مساجد محلات میزبان مومنان است.

مسلم مخفی با اشاره به اینکه امام جمعه همدان نماز عید سعید فطر در مسجد جامع همدان اقامه خواهند کرد افزود: مسجد جامع از ساعت 6:30 آماده حضور مومنین است.

وی از عموم مردم خواست سجاده و جانماز و وسائل بهداشتی همچون ماسک همراه داشته باشند و مقررات بهداشتی را برای حفظ سلامت خود و سایرین رعایت کنند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان امام خمینی نماینده ولی فقیه مقاومت قدس مقاومت در فلسطین نماینده ولی فقیه در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است