Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی گفت: اهمیت روز قدس در این است که انقلاب اسلامی از همان ابتدا با آرمان‌ آزادی فلسطین عجین بوده و بدون آرمان فلسطین انقلاب اسلامی معنا و مفهومی ندارد.

عزیز جوانپور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از سال ۴۲ که امام راحل نهضت خود را آغاز کرد، آرمان فلسطین نیز جزو اهداف انقلاب اسلامی بود و امروز که ۴۲ سال از آغاز انقلاب اسلامی می‌گذرد، ایران، تنها کشوری است که در مقابل استکبار و رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که تشکیل حزب الله و محور مقاومت حاصل تلاش نیروهای انقلابی است، گفت: خوشبختانه امروز همین امر باعث شده تا جلوی تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی به لبنان گرفته شود.

جوانپور با اشاره به این‌که  اگر جبهه مقاومت نبود شاید شعار "از نیل تا فرات" رژیم اشغالگر قدس به نتیجه می‌رسید، تصریح کرد: آمریکایی‌ها در تلاش هستند تا قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کنند، اما ایستادگی ملت‌های مسلمان باعث می‌شود تا تمام سیاست‌های این رژیم غاصب با شکست مواجه شود. 

وی گفت: ماه رمضان بهترین فرصت است تا از طرق مختلف انزجار خود را از جنایات و اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی به نمایش بگذاریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان با بیان این‌که مقاومت بهترین الگو برای مردم فلسطین است، خاطرنشان کرد: چنانچه پشتیبانی مردم ایران از انقلاب، باعث تداوم آن و همچنین پیروزی در عرصه‌های مختلف شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی روز قدس رژیم صهیونیستی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی از حمله خمپاره‌ای قسام به نیروهای اشغالگر در نتساریم خبر دادند.

گردان‌های قسام اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی را در محور نتساریم در جنوب شهر غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبیده است.

از سوی دیگر گردانهای شهدای الاقصی نیز از حمله پایگاه زیکیم رژیم صهیونیستی خبر داد.

در بیانیه کتائب شهدا الاقصی آمده است: مبارزان ما به همراه نیروهای شهید عمر القاسم و کتائب شهید عبدالقادر الحسینی، پایگاه زیکیم را هدف قرار دادند.

گفتنی است که گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و تل آویو برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم صهیونیستی حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

کد خبر 6092438

دیگر خبرها

  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تلاویو درهم شکست
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود