Web Analytics Made Easy - Statcounter

طالبی استاندار یزد با بیان اینکه بیانات رهبر انقلاب مبتنی بر تحلیل واقع‌بینانه از رویدادهای تاریخی فلسطین بود گفت: مذاکره به جای مبارزه سبب گستاخی بیشتر رژیم صهیونیستی و آمریکا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی طالبی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در روز قدس، گفت: نکاتی که امروز مقام معظم در روز قدس به آن اشاره کردند، مبتنی بر یک تحلیل واقع‌بینانه از رویدادهای تاریخی مسئله فلسطین از گذشته تا به امروز و تبیین شرایط و موقعیت‌هایی که در طول این سال‌ها در موضوع فلسطین به وجود آمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد اضافه کرد: ایشان ضمن تبیین این مسئله، آسیب‌شناسی کاملی از نحوه عملکرد کشورهای عربی و بعضاً مدعی با صهیونیست در طول یک قرن گذشته ارائه کردند که بسیار درس‌آموز برای همه ملت‌ها و دولت‌های عربی و اسلامی منطقه است.

وی بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان مسیر تحقق آرمان‌های فلسطین را به‌خوبی روشن کردند، خاطرنشان کرد: ایشان در صحبت‌هایشان هدف مبارزه را تبیین و هم به‌نوعی پرهیز دادند از اعتماد به دولت‌های غربی و مجامع غربی وابسته به آن دولت‌ها با توجه به نوع رویکرد و تجربه‌ای که هم در مسئله فلسطین و هم در موضوعات دیگر وجود داشته است.

مذاکره به جای مبارزه سبب گستاخی بیشتر رژیم صهیونیستی و آمریکا می شود

طالبی با اشاره به اینکه هر زمان فلسطینی‌ها مذاکره را بر مبارزه ترجیح دادند، موجب گستاخی بیشتر رژیم صهیونیستی، آمریکا و کشورهای غربی شد و آن‌ها خواستار امتیازات بیشتر شدند افزود: مقام معظم رهبری امروز در بیاناتشان یک هشداری را دادند نسبت به ترفندهایی که دونیمه استکبار برای سرگرم کردن جبهه مقاومت به کار می‌برند دادند که این مسئله را در نوع فعالیت‌های آمریکا و کشورهای غربی می‌بینیم.

استاندار یزد اضافه کرد: عادی‌سازی حضور رژیم صهیونیستی یکی از راهبردهای آمریکا در منطقه است و به اشکال مختلف در این خصوص برنامه‌ریزی کرده است.

وی بابیان اینکه یکی از نکات جالبی که بارها در مواضع رهبر معظم انقلاب در خصوص فلسطین تکرار شده، تأکید بر راهکار دموکراتیک برای حل مسئله فلسطین است افزود: این مسئله هم همه‌پرسی تعیین آینده سرنوشت فلسطین با حضور ساکنین اصلی سرزمین فلسطین است و از مهم‌تر اینکه رهبر جهان اسلام مبتنی بر یک‌راه حل دموکراتیک، قانونمند و مورد تائید همه ملت‌های دنیا پیشنهادی را برای حل یک مسئله بازمانده اراده می‌دهند جای افتخار دارد.

طالبی اظهار داشت: همه می‌دانند رژیمی که جعلی به وجود آمده و حامیانی که از مسائل دموکراتیک فقط شعار دادن آن را آموخته‌اند، هیچ‌گاه تن به این موضوع نمی‌دهند و به همین دلیل است که مردم مظلوم فلسطین برای بازپس‌گیری حقوق خود همچنان باید درصحنه مبارزه حاضر باشند.

استاندار یزد در پایان گفت: امیدواریم که ما بتوانیم در منطقه یک اتحاد و همبستگی مثال‌زدنی را به وجود آوریم تا باقدرت بیشتری بتوانیم در برابر رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی و حق مردم مظلوم فلسطین را پس بگیریم و به‌جای دلخوش کردن به طرح‌هایی که کشورهای غربی و آمریکا برای گول زدن ملت فلسطین مطرح می‌شود و به‌جای مذاکراتی که نتیجه آن از پیش مشخص است جبهه مقاومت را قوی‌تر و عرصه را بر رژیم صهیونیستی تنگ‌تر کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی استاندار یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، همزمان با حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و مقاومت مبارزان فلسطینی در برابر نظامیان صهیونیست، کرانه باختری نیز شاهد تنش میان فلسطینیان و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی است.

منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی نزدیک ایست بازرسی نظامی صهیونیستی «جباره» در شرق شهر «طولکرم» واقع در کرانه باختری به سوی یک خودرو فلسطینی آتش گشوده‌اند. هنوز جزییات بیش‌تری از زخمی‌ها یا شهیدان احتمالی این حادثه گزارشی مخابره نشده است.

همچنین در پی یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «عزون» در شرق «قلقیلیه» واقع در کرانه باختری، این منطقه شاهد وقوع درگیری میان نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی بود.

روستای «دوما» در جنوب شهر «نابلس» واقع در کرانه باختری نیز با یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی روبرو شد.

نظامیان صهیونیست در اطراف ایست بازرسی نظامی صهیونیستی «عناب» واقع در شرق شهر طولکرم نیز یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

باشگاه اسیر فلسطین نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی «فیروز سلامه» که یکی از بانوان آزاده توافق مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطینی در غزه است، «لمی غوشه» بانوی خبرنگار و از اسیران آزادشده در گذشته و «رامز عواد» خبرنگار فلسطینی را در ایست بازرسی نظامی صهیونیستی «عطاره» بازداشت کرده‌اند.

کد خبر 6091430

دیگر خبرها

  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد
  • جامعه نخبگانی غرب، مفهوم نامه سال ۹۴ رهبر انقلاب را امروز درک کرد
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه