Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال ارشدی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم مسلمان ایران و آزادیخواهان جهان هر سال درآخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با روز قدس، فریاد مظلومیت ملت فلسطین را به گوش جهانیان رسانده و پشتیبانی خود از آنان را یادآوری می‌کنند چون مقاومت از انتفاضه رمز اصلی پیروزی فلسطینان بر رژیم غاصب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس میراث گرانبهای معمار کبیر انقلاب اسلامی، نقطه عطفی برای حمایت ملت‌های آزاده از مقاومت ۷۰ ساله مردم مظلوم فلسطین و مانعی برای تداوم جنایات اسراییل غاصب و سیاست‌های نژادپرستانه این رژیم در سرزمین‌های اشغالی است.

ارشدی اضافه کرد: بیانات تلویزیونی رهبر معظم انقلاب در روز جهانی قدس امسال که بدلیل شیوع بیماری کرونا به صورت راهپیمایی برگزار نمی‌شود، ترسیم کننده نقشه راه و چراغ دیگری برای وحدت جهان اسلام و مبارزه با رژیم اشغالگر و استکبار جهانی و احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس خواهد بود.

فرماندار شهرستان دیواندره یادآور شد: خنثی کردن توطئه غرب و رژیم صهیونیستی و تأثیر معنوی بر مسلمانان و ایجاد نوعی مشارکت عمومی از دیگر موضوعاتی است که اهمیت بیش از پیش روز قدس را نمایان ساخته و در نهایت زیر سؤال رفتن دولت‌های مرتجع و غرب گرای عربی را هم باید از مواردی برشمرد که اهمیت این روز را بیشتر از گذشته نمایان کرده است.

ارشدی تاکید کرد: خارج کردن مساله فلسطین از بعد ملی و تبدیل آن به بعد جهانی و اسلامی یکی دیگر از مسائلی است که نشانگر اهمیت این روز و تدبیر هوشمندانه امام راحل برای ایجاد وحدت میان مسلمانان و جهان اسلام است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در اطلاعیه‌ای در خصوص برگزاری مراسم روز قدس در این استان اعلام کرده است: پاسداشت موضوع فلسطین به عنوان مساله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم، واجب شرعی و در هر شرایطی تعطیل‌ناپذیر است، لذا در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری شایسته و گسترده راهپیمایی سراسری، امسال روز جهانی قدس با ویژه برنامه‌ای بس گرانبها و استثنایی پاسداشته خواهد شد.

این ویژه برنامه عبارت است از سخنرانی مقتدای مقتدر و عظیم‌الشأن امت اسلامی (مدظله العالی) بر این اساس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ( ۲ خرداد ۱۳۹۹ ـ مصادف با ۲۲ می ۲۰۲۰ میلادی) رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعت ۱۲:۰۰ (به وقت تهران) به صورت زنده با امت اسلامی سخن خواهند گفت.

این سخنرانی به صورت زنده از شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی داخلی و بین‌المللی پخش خواهد شد.

به همین مناسبت و به منظور کسب فیض حداکثری از بیانات حکیمانه و راهگشاب ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) هیچ‌گونه برنامه‌ای تحت عنوان مراسم روز قدس در هیچ نقطه‌ای از استان کردستان برگزار نخواهد شد.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰هزار نفری در ۸۵کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها وحدت ملی دیواندره رژیم صهیونیستی روز قدس فلسطین پروندهٔ خبری روز قدس در ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحدت ملی دیواندره رژیم صهیونیستی روز قدس فلسطین وحدت ملی دیواندره رژیم صهیونیستی روز قدس فلسطین جهان اسلام روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «کریم ابوصالح» اسیر فلسطینی که تنها ۱۰ روز از بازداشت وی توسط نظامیان صهیونیست می‌گذشت به دلیل شرایط بد زندان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، منابع رسانه‌ای خبر دادند که ابوصالح ساکن شهر سخنین در اراضی اشغالی فلسطین به دلیل رفتار وحشیانه و نامناسب زندانبانان صهیونیست در زندان این رژیم به شهادت رسید.

وی ۲ روز قبل از شهادتش در زندان رژیم صهیونیستی صاحب یک فرزند شده بود. ابوصالح پیش از این شش سال را در زندان‌های رژیم اشغالگر قدس سپری کرده بود.

با شهادت ابوصالح تعداد اسرای فلسطینی که از هفت اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند به ۱۷ نفر افزایش یافت.

در حال حاضر بیش از ۹ هزار و ۴۰۰ اسیر از جمله ۸۰ اسیر زن و ۲۰۰ نوجوان در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند که سه هزار و ۶۶۰ تن از آنها در بازداشت اداری هستند یعنی بدون تفهیم اتهام یا محاکمه، در بند به سر می برند.

این در حالی است که سرنوشت تعداد زیادی از شهروندان فلسطینی که در سراسر اراضی اشغالی فلسطین به ویژه کرانه باختری بازداشت می‌شوند مشخص نیست.

کد خبر 6090544

دیگر خبرها

  • علّت تغییر رویکرد احتمالی اسرائیل در برابر حماس/ امن‌ترین نقطه دریایی در سطح جهان
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است