Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران امروز (پنجشنبه) در پاسخ به جوسازی‌های مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا و برخی اروپایی‌ها در توئیتی نوشت: حمله معتقدان به راه‌حل نهایی از طریق اتاق‌های گاز، به کسانی که به همه پرسی باور دارند، چندش آور است.

وی با انتشار تصویری در خصوص آزادی فلسطین عنوان کرد: چندش‌آور است کسانی که تمدن آنها «راه‌حل نهایی» را در اتاق‌های گاز یافته بود، به کسانی که در صندوق‌های رأی و از طریق همه‌پرسی به دنبال راه‌حلی واقعی هستند، حمله کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظریف با طرح این سوال که چرا ایالات متحده و غرب، این چنین از دموکراسی واهمه دارند؟ خطاب به آمریکا و غرب تصریح کرد:‌ فلسطینی‌ها نباید هزینه جنایات و یا احساس گناه شما را بپردازند.

گفتنی است پامپئو در اظهاراتی ایران را به یهودستیزی متهم کرده است.

در همین خصوص نیز علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی چهارشنبه شب در توئیتی نوشت: «لازم است به وزیر خارجه خبیث ⁧‫رژیم تروریستی آمریکا‬⁩ یادآور شوم که در ⁧‫جمهوری اسلامی ایران‬⁩ بر خلاف الیگارشی گاوچران‌های ⁧‫غرب وحشی‬⁩، رهبران منصوب و محبوب اکثریت مردمند و چیزی جز خواست آنها نمی‌گویند.ضمنا ما یهودستیز نیستیم، ستیز ما با جنایتکاران، غاصبان و کودک‌کشان است.»

انتهای پیام/

104 / 361 محمد جواد ظریف روز قدس نابودی اسراییل اروپا و اسراییل فلسطین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمد جواد ظریف روز قدس نابودی اسراییل اروپا و اسراییل فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا

محمد جواد ظریف وزیر خارجه سابق کشورمان در شبکه ایکس و در صفحه شخصی خود در ارتباط با اعتراضات دانشجویی در آمریکا  نوشت :‌ «دانشجویان معترض آمریکایی که توسط نیروهای امنیتی ایالات متحده سرکوب می شوند در دفاع از مردم فلسطین بر خادمان حرم های شریف شرف دارند.

وی افزود: دولت ها بر اساس کنوانسیون نسل کشی ۱۹۴۸ موظف به اتخاذ اقدامات لازم برای جلوگیری از نسل کشی هستند و نه تشویق نسل کشی از طریق عادی سازی با مجرمان.»

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • مشترکان بد مصرف برق هزینه ۵ برابری تولید را باید بپردازند
  • مسوولیت جنایات در رفح بر عهده رژیم صهیونیستی و آمریکا است
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • دیدار گروسی با وزیر خارجه ایران
  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • لاوروف: هر دو حزب آمریکا، روسیه و چین را دشمن می‌دانند
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • هدف اعتراضات دانشجویان در جهان تمرکز بر جنایات اسرائیل در غزه است
  • تاکید ایران بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل