Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: اگر امکان حضور در راهپیمایی نیست باید مردم از مسیرهای دیگر در فضای مجازی و فرصت‌های رسانه‌ای استفاده کنند و پیام‌های اعتراضی خود را برساند.

ابوالفضل عمویی منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به روز جهانی قدس امسال اظهار داشت‌: روز قدس امسال با شرایط خاصی مواجه است چرا که به دلیل شیوع ویروس کرونا نمی‌توانیم یک همایشی جمعی و نمایش جبهه مقاومت داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از لحاظ زمانی در مقطع درستی قرار نداریم اما واقعیت این است که در فلسطین اتفاقات با سرعت خاصی حرکت می‌کند و رژیم صهیونیستی تأکید دارد تا بتواند بخش‌هایی از کرانه باختری هم به سرزمین‌های غصب شده ضمیمه کند.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: باید مردم مسلمان ایران و منطقه به پا خیزند و پیام اعتراضی خود را برسانند. بنابراین اگر امکان حضور در راهپیمایی نیست باید مردم از مسیرهای دیگر در فضای مجازی و فرصت‌های رسانه‌ای استفاده کنند و پیام‌های اعتراضی خود را برساند.

عمویی گفت: صهیونیست‌ها از اختلاف بین ملت مسلمان سوءاستفاده‌ می‌کنند و در تلاش هستند که مردم مسلمان منطقه از سرزمین قدس و قبله اول مسلمانان دچار غفلت شوند و اجازه ندهند مردم متوجه فجایعی که آنجا در حال اتفاق است، بشوند.

وی افزود: مسئله قدس و مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و باید همانگونه که امام (ره) بر آن تأکید داشت جزو اولویت‌ها در مسائل سیاسی و بین‌المللی باشد و ان‌شاءالله در این مسیر محکم باشیم و با قوت و قدرت از مردم فلسطین حمایت و به اشغالگران اعتراض کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین تهران جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!

دریافت 4 MB کد خبر 6097315

دیگر خبرها

  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • نگرانی از سرایت اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی به جهان عرب
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است