Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال استقلال به سید حسین حسینی حق می دهد که در خصوص شروع دوباره مسابقات لیگ برتر، نگران باشد.

طرفداری-  تیم فوتبال استقلال از صبح امروز جمعه تمرینات خود را برای از سرگیری رقابتهای لیگ برتر آغاز کرد. این تمرین که از ساعت ۱۰ صبح امروز در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد، با حضور اکثر بازیکنان برگزار شد و فقط چهار نفر از بازیکنان در آن غایب بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان های استقلال در گفتگو با مهر در این خصوص گفت:

همه عوامل حاضر در تمرین امروز در روزهای گذشته تست کرونا دادند تا از سلامتی نفرات اطمینان حاصل شود و تمهیدات لازم هم در محل تمرین انجام شده است. در تمرینات و سپس از آن در مسابقات شرکت می‌کنیم و امیدمان به خداست تا مشکلی برای هیچ یک از بازیکنان و مربیان چه در تیم ما و چه در دیگر تیم‌ها به وجود نیاید.

مربی آبی پوشان در خصوص ابراز نگرانی سید حسین حسینی دروازه بان استقلال مبنی بر شروع تمرینات و مسابقات لیگ بیان داشت:

حسینی و همه فوتبالیست‌ها حق دارند نگران خود، خانواده و جامه‌شان باشند و اگر نگران نباشند عجیب و غیر عادی است. ما هم به نوبه خودمان نگران هستیم و چاره‌ای نداریم جز این که در این شرایط به وظیفه خود عمل کنیم. اما در مقابل انتظار داریم که امکانات و تمهیدات حداکثری برای سلامتی جامعه فوتبال در نظر گرفته شود.

وی در خصوص روند حرکتی باشگاه در سال ۹۹ گفت:

از حق نگذریم آقای سعادتمند اتفاقات خوبی را در باشگاه رقم زد و آرامش را به تیم بازگرداند و از آن مهمتر توانست در مدت کوتاهی اعتماد بازیکن، مربی و هوادار را جلب کند. متاسفانه هواداران در گذشته چیزهایی دیده بودند که به راحتی نمی‌توانستند به هر مدیر عاملی اعتماد کنند اما سعادتمند در مدت زمان کوتاهی با عملکردش توانست اعتماد هوادار را به خود جلب نماید.

غلامپور گفت:

یکی از اتفاقات خوبی که دیدم در باشگاه افتاد، تزریق پول به تیم امید بود. به یاد ندارم در تاریخ این باشگاه به تیم های پایه پولی پرداخت شده باشد که در سال ۹۹ و در اقدامی غافلگیر کننده این اتفاق افتاد. 

دروازه‌بان پیشین آبی پوشان تصریح کرد:

متاسفانه من این را حس می‌کنم هر زمان تیم به آرامش و سیر صعودی برسد، یک جوری حرکت رو به جلوی آن را متوقف می کنند و الان هم تحرکاتی را در همین مسیر مشاهده می کنم.  امیدوارم اینگونه نباشد و آقایان اجازه دهند چرخ باشگاه بچرخد و کار با همین آرامشی که حاکم شده پیش برود.

عضو کادر فنی استقلال در خصوص عملکرد تیمش در ادامه مسابقات لیگ برتر گفت:

با جَو روانی بَدی که بر فوتبال حاکم شده، ریکاوری بازیکنان و بازگردان آنها به شرایط مطلوب برای همه تیم‌ها از جمله تیم ما دشوار است. اما تلاش می‌کنیم باتوجه به زمینه قبلی بازیکنان که تمریناتی را به صورت انفرادی داشتند، این کار را به نحوی مطلوب انجام داده و با قوای کامل در مسابقات حضور پیدا کنیم. 

وی افزود:

تیم ما و چند تیم دیگر روی کاغذ شانس قهرمانی دارند و ما تا آخرین روز لیگ برای هرچه بهتر نتیجه گرفتن تلاش می‌کنیم. بازیکنان با کیفیت و با روحیه‌ای داریم که می‌توانند هر اتفاقی را در زمین مسابقه رقم بزنند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب جواد نکونام به برکناری خطیر

به گزارش قدس آنلاین، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی آبی پوشان گفت: امروز یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود. شاید هم یک هفته به یادماندنی بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اتفاق مهم دیگری نیز با درایت آقای دکتر علی عسگری و مهندس شهریاری برای استقلال رقم خورد و تصور می‌کنم از امشب استقلال به ساحل آرامش خواهد رسید.

او ادامه داد: از داستان‌های امسال هر چه بگویم کم گفتم. عده‌ای همه کار کردند استقلال نتیجه نگیرد. اجازه ندادند بازیکنان مورد نظر جذب شود. اتفاق‌هایی برای استقلال افتاد که اصلا خوب نبود و باعث شدند هوادار یک فصل اذیت شود و استرس بکشد. با تصمیمی که امشب گرفته شد، استقلال به ساحل آرامش رسید ولی باید مراقب باشیم. هواداران هوشیار باشند که عده‌ای دوست ندارند استقلال قهرمان شود.

سرمربی استقلال بیان کرد: امروز که این خبر در هواپیمای تیم اعلام شد، همه تیم خوشحال شدند، چون همه امسال اذیت شدند. فعلا نمی‌خواهم زیاد در این باره حرف بزنم. به زودی با هواداران درباره بلاهایی که در یکسال گذشته سر من، تیم و هواداران آوردند صحبت می‌کنم. الان فقط و فقط تمرکزمان روی موفقیت تیم است. با وجود کم و کاستی‌ها تا لحظه آخر برای استقلال خواهیم جنگید. فقط خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند و می‌خواهند آرامش را بر هم بزنند.

دیگر خبرها

  • واکنش نکونام به برکناری خطیر از مدیرعاملی
  • وضعیت تلخ اقتصاد ایران در خاطره‌گویی فوتبالیست سابق در تلویزیون | فیلم
  • مسابقات فوتسال در شبانکاره برگزار شد
  • واکنش جالب جواد نکونام به برکناری خطیر
  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: استقلال به ساحل آرامش رسید/حرف های زیادی برای گفتن دارم
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر 
  • نکونام: مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟