Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@08:50:13 GMT

عواقب وخیم پشت کنکور ماندن هیتلر!

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۰۵۲۹

آدولف هیتلر رهبر آلمان نازی از کودکی به نقاشی علاقمند بود آنطور که در سال ۱۹۰۵ وارد مدرسه هنر‌های زیبای وین شد، اما در آنجا علاقه اش به معماری را کشف کرد و مسیرش را تغییر داد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ هیتلر در اتریش به دنیا آمد و اصولاً، پیش از آن‌که وارد فعالیت‌های سیاسی شود، یک نقاش بود با روحیه‌ای لطیف و آسیب‌پذیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برای مدت‌های طولانی در گالری‌های هنری که در آن روزگار بازارشان در وین، پایتخت اتریش، بسیار گرم بود، توقف می‌کرد تا از نقاشی‌ها و سبک هنرمندان دیگر، الهام بگیرد. نتیجه این فعالیت‌ها، طراحی و نقاشی مناظر متعددی بود که امروزه، تعدادی از تابلو‌های به جامانده از هیتلر را شامل می‌شود.

 

تمام این علاقه و تلاش، آدولف هیتلر جوان را بر آن داشت تا نقاشی را به عنوان حرفه آینده خود انتخاب کند. او در سال ۱۹۰۷ میلادی، زمانی که فقط ۱۸ سال داشت، در کنکور ورودی مؤسسه هنر‌های زیبای وین شرکت کرد، اما استادان این مؤسسه، او را رد کردند.

هیتلر دو بار دیگر هم برای ورود به این مرکز آموزشی تلاش کرد، اما هر بار در کنکور رد شد. نتیجه این شکست، به حاشیه رانده شدن نقاشی در زندگی هیتلر بود؛ او از آن به بعد تفننی نقاشی می‌کشید، اما به صورت جدی آرزو‌هایی در سر می‌پروراند که بعد‌ها دنیا را در آتش جنگ فرو برد. یکی هم پیدا نشد که به استادان این مرکز آموزشی در وین بگوید: خب اگر هیتلر را قبول می‌کردید، آسمان به زمین می‌آمد؟!

منبع: روزنامه خراسان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هیتلر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد

ایسنا/هرمزگان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک از راه‌اندازی غرفه فرهنگ و هنر و برگزاری مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع خلیج فارس در این شهرستان خبر داد.

محمد پیشان شامگاه ۱۱ اردیبهشت در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان اظهار کرد: خلیج فارس هویت ملی ماست و نامگذاری ۱۰ اردیبهشت به نام روز ملی خلیج فارس فرصتی ارزشمند است تا با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سراسر کشور و به ویژه در سواحل خلیج فارس این نماد هویت ملی را پاسداری نماییم.

وی عنوان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک با همراهی انجمن هنرهای تجسمی شهرستان با هدف پاسداشت روز ملی خلیج فارس مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع خلیج فارس در سطح شهرستان سیریک برگزار نمود، در این مسابقه هنرمندان شهرستان نقاشی های مختلفی با موضوع خلیج فارس ترسیم کردند و این روز بزرگ را گرامی داشتند. آثار هنرمندان شرکت کننده در غرفه فرهنگ و هنر شهرستان جهت بازدید عموم مردم به نمایش گذاشته شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک تصریح کرد: در پایان این مسابقه از فاطمه ملاحی، زینب جمالدینی و زهرا ملاحی به عنوان سه نفر برتر مسابقه طراحی و نقاشی با هدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه در هوا ماندن کامیون حین تخلیه بار!
  • بیماری مخفی هیتلر / لحظه انفجار تنها نبردناو انگلیسی در جنگ جهانی / خاکسپاری امیلیانو زاپاتا قهرمان مکزیک / تصاویری از زندگی و اعدام موسولینی
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • یک «نقاشی» چگونه راز ساخت اهرام مصر را فاش کرد؟ (+عکس)
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم