Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سید یوسف مولایی گفت: درگیری های رژیم صهیونیستی با حماس، حزب الله و لبنان علاوه بر شکست های متعدد، قدرت پوشالی آنها را نشان داد در حالی که پیش از آن تصور می کردند می توانند با اتکا به انگلیس، آمریکا، فرانسه، آلمان و دیگر کشورها هر اقدامی در منطقه انجام دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده سپاه البرز همزمان با روز جهانی قدس، بیداری مسلمانان را یکی از نشانه های نابودی اسرائیل در آینده ای نزدیک دانست و در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: متاسفانه در سال های گذشته حتی قدرت فکر کردن در کشورهای اسلامی وجود نداشت اما امروز خوشبختانه هوشیارانه و هدفمند در راستای آزادی قدس حرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سید یوسف مولایی افزود: آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و حکام برخی کشورها با ایجاد مانع و سنگ اندازی درصدد عدم تحقق نابودی اسرائیل هستند اما حرکت مسلمانان برای رسیدنِ فلسطین به آزادی توفنده شده است زیرا امروز ملت ها خواستار به ثمر رسیدن این موضوع هستند.   وی اظهار داشت: در سال های گذشته برخی دولت ها به جنگ با رژیم صهیونیستی برخاستند و به سازش رسیدند اما با توجه به شرایط کنونی، ملت های مسلمان با اقدامات دولتشان مخالف بوده و در صدد آزادی قدس هستند، یکی دیگر از مصادیق نابودی اسرائیل در آینده نزدیک، مشکلات و چالش های داخلی آنهاست که در مسائل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و امنیتی نمود پیدا کرده است.   سردار مولایی تصریح کرد: 40 سال پیش اسرائیل به دنبال این بود که در قالب نیل تا فرات مرزها را در بنوردد اما امروز ساخت دیوارهای 10 متری و صرف هزینه های گزاف نشان می دهد رژیم صهیونیستی از رسیدن به اهداف خود عاجز است و این به معنای عدول از اصول اولیه و تضعیف تمامی ارکان آنها خواهد بود.   وی گفت: درگیری های رژیم صهیونیستی با حماس، حزب الله و لبنان علاوه بر شکست های متعدد، قدرت پوشالی آنها را نشان داد در حالی که پیش از آن تصور می کردند می توانند با اتکا به انگلیس، آمریکا، فرانسه، آلمان و دیگر کشورها هر اقدامی در منطقه انجام دهند.   سردار مولایی افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب مبتنی بر دانش و تجربه ارزشمندی است، خرمشهر زمانی توسط رزمندگان آزاد شد که دشمن تصوری از این اقدام نداشت و صدام گفته بود اگر ایران خرمشهر را آزاد کند کلید بصره را تحویل می دهم. خرشمهر در محاصره چندین لشگر بود اما ایرانی ها 19 هزار عراقی را اسیر کردند.   وی اظهار داشت: اگر چه قدرت ایران نسبت به دشمن پائین تر بود اما دژ مستحکم نیرویهای بعثی را فروریخت و خرمشهر را آزاد کرد، با توجه به فرموده امام (ره) مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد قطعا امروز هم خداوند متعال زمینه آزادی قدس شریف را فراهم خواهند کرد.   سردار مولایی تصریح کرد: دشمن مردم ایران را آواره کرد و با شهادت ایرانی ها خرمشهر را به تصرف خود درآورد و امروز هم رژیم غاصب صهیونیستی این اقدامات جنایتکارانه را علیه فلسطین انجام داده است لذا با توجه به اینکه مردم ما با اتکا به خود به جای قدرت های بزرگ، توانستند خرمشهر را آزاد کنند، قدس هم می تواند آزاد شود.   فرمانده سپاه البرز در خاتمه با اشاره به اینکه خون بهای شهادت سردار سلیمانی آزادی فدس شریف است، خاطر نشان داشت: ایشان یک مسئول تمام عیار، فرمانده در صحنه و سازمان دهنده حرکت های بزرگ اسلامی در خاورمیانه بود و هدفشان از بین بردن اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی بود لذا اگر چه امروز در میان ما نیستند اما قابلیت های فراوانی را برای کشورهای اسلامی فراهم کرده اند که زمینه ساز حل مسئله فلسطین خواهد بود.


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی آزادی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداف حمله اسرائیل به رفح به روایت سی ان ان


به گزارش تابناک، در پی تجاوزی که امروز ارتش رژیم صهیونیستی در رفح در جنوب نوار غزه انجام داد یک منبع آگاه از نقشه‌های رژیم اشغالگر در گفتگو با سی‌ان‌ان ادعا کرد که عملیات اسرائیل در رفح محدود بوده و در چهارچوب  فشارها بر حماس انجام می‌شود.

سی ان ان امروز به نقل از این منبع اعلام کرد که اسرائیل پیش از تماس تلفنی روز دوشنبه «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل برنامه خود برای تخلیه منطقه شرق رفح و اجرای عملیات در رفح را به اطلاع آمریکا رسانده بود.

منبع مذکور عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در رفح را بسیار محدود توصیف کرده و گفت که این تهاجم بزرگ به رفح نبود.

به گزارش تسنیم، درحالی که تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه وارد دویست‌ و چهاردهمین روز خود شده است، رژیم صهیونیستی از زمین و هوا، رفح جایی که بیش از یک و نیم میلیون آواره را در خود جای داده هدف حملات سنگین خود قرار داد.

تصاویری که شبکه های تلویزیونی مصر بامداد امروز سه شنبه منتشر کردند، از شدت حملات رژیم صهیونیستی به رفح حکایت داشت.

منابع امنیتی فلسطینی هم گزارش دادند که سه دستگاه تانک ارتش رژیم صهیونیستی به 200 متری گذرگاه مرزی رفح نزدیک شدند و چندین گلوله به سمت ساختمانهای گذرگاه هم مرز مصر شلیک کردند.

دیگر خبرها

  • طالبان: جهان اسلام باید از کشتار مسلمانان در غزه جلوگیری کند
  • حدادی: خیزش دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین پیام سنگینی برای نظام سلطه دارد
  • هشدار آلمان به اسرائیل: به رفح حمله نکنید
  • آیا خیزش مردمی در غرب ماشین جنگی اسرائیل را متوقف می‌کند؟
  • یهودیان پرچم اسرائیل را وسط آمریکا پاره کردند+ فیلم
  • حریق گسترده در رفح در پی حملات اسرائیل
  • اهداف حمله اسرائیل به رفح به روایت سی ان ان
  • شرط‌بندی ضد انقلاب روی مهره سوخته اسرائیل
  • ارتش اسرائیل باید امروز وارد رفح شود
  • تعطیلی شبکه الجزیره نقض آزادی بیان است