Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عباس گروهی گفت: نابودی غده سرطانی اسرائیل با تقویت مقاومت و وحدت اسلامی محقق می شود، این غده چرکین در ابتدا توسط انگلیس به وجود آمد و  بعد آمریکا حمایت از آن حمایت کرد و اکنون همچنان تحت لوای آمریکا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۲ خرداد حجت الاسلام «عباس گروهی» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، گفت: نابودی غده سرطانی اسرائیل با تقویت مقاومت و وحدت اسلامی محقق می شود، این غده چرکین در ابتدا توسط انگلیس به وجود آمد و  بعد آمریکا حمایت از آن حمایت کرد و اکنون همچنان تحت لوای آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه رودبار جنوب ابراز کرد: اسرائیلی ها برای پیاده کردن نقشه شوم تصرف فلسطین، نخستین بار با حیله و مکر اراضی پولداران فلسطین را خریداری کرده و سپس با وحشی گری و خشونت اقدام به قتل عام و نسل کُشی مسلمانان آنجا کرد.

وی اظهار کرد: قوم یهود با مسلمانان دشمنی دیرینه ای دارند و در قرآن کریم آیات و روایات زیادی در مذمت یهودیان نازل شده است و بیشترین افرادی که پیامبر اکرم (ص) را اذیت کردند، یهودیان بودند.

حجت الاسلام گروهی اضافه کرد: عامل مهم دشمنی یهودیان با مسلمانان حسادت بود و یهودیان وقتی دیدند که پیامبری غیر از یهودیان برگزیده شده است حسادت کردند.

خطیب رودبار جنوب تاکید کرد: حسادت بدترین بیماری و از بزرگترین رذالت ها می باشد و ریشه کفر حسادت است، راه علاج مرض حسادت  صهیونیست ها شمشیر و مبارزه می باشد، با مبارزه است که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی تواند ببیند و به فضل الهی محو می شود.

وی خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی مسیر مبارزه فلسطین رنگ‌ و بوی دینی و اسلامی به خود گرفت و امروز اسرائیل برای صهیونیست ها امن نیست.

حجت الاسلام گروهی تصریح کرد: امروز به مدد مقاومت و برکت خون پاک شهدای مقاومت اسرائیلی ها جرات کوچکترین اشتباهی را ندارند و می دانند که اگر غلطی از آنها سر بزند جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کند.

امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد: سال روز فتح خرمشهر را در پیش رو داریم و به فرموده حضرت امام خمینی (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد و معنای این جمله امام این است که رزمنده هایی که خرمشهر را آزاد کردند با یاری و مدد خداوند این کار را انجام دادند و در واقع عقبه این سخن خدا است.

وی عنوان کرد: نهضت مواسات و همدلی با عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی در کل کشور راه افتاد و در شهرستان رودبار جنوب با حمایت سپاه ثارالله و بنیاد مستضعفان اجرا شد که جا دارد از آنها تشکر کنیم.

حجت الاسلام گروهی در خاتمه تاکید کرد: سعی کنیم تا از روزهای پایانی ماه مبارک رمضان حداکثر بهره را ببریم و در فرصت باقی مانده تلاوت قرآن را فراموش نکنیم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز جهانی قدس قدس خطبه های نماز جمعه روز قدس نماز جمعه نماز حجت الاسلام رودبار جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نابودی حماس»، رویای بر باد رفته صهیونیست‌ها

مقامات رژیم صهیونیستی درحالی رویای متوهمانه نابودی جنبش حماس را در سر می‌پروراندند که امروز با وجود ورود جنگ غزه به هشتمین ماه، رژیم صهیونیستی در شرایطی به سر می‌برد که نه تنها توان نابود کردن حماس را ندارد، بلکه قادر به آزاد کردن اسرای خود نیست و حملات مقاومت فلسطین نیز همچنان به قوت خود باقی است.

به گزارش ایسنا، مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی غزه آغاز کرد و ضمن تصرف پایگاه‌های ارتش رژیم اشغالگر، ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

این عملیات باعث آغاز تجاوزات نظامی ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و امروز وارد دویست و دوازدهمین روز خود شده است؛ اما ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در دستیابی به اهداف متوهمانه‌اش ناکام مانده است.

در همین راستا، شبکه الجزیره گزارش داد: اسرائیل به هیچ یک از اهدافی که ماه‌ها پیش اعلام کرده بود، یعنی از بین بردن مقاومت، آزادی اسرا و خلع سلاح نوار غزه، دست نیافت و در این مسیر ناکام ماند.

الجزیره گزارش داد رژیم صهیونیستی برای دستیابی به اهداف متوهمانه خود در مرحله نخست با انجام حملات هوایی اقدام به از بین بردن زیربناهای حیاتی در نوار غزه کرد و در مرحله دوم نیز تلاش کرد تا ساختار مقاومت شامل رهبری، ساختار نظامی، تونل‌ها و سامانه‌های موشکی را از بین ببرد.

رژیم صهیونیستی همچنین در مرحله بعد نابودی کامل مقاومت و تسلط امنیتی بر نوار غزه را برای خود متصور شده بود.

طبق این گزارش، با این وجود امروز و پس از هفت ماه درگیری، گروه‌های مقاومت همچنان می‌توانند از مناطقی که رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود «به طور کامل از وجود رزمندگان پاکسازی کرده است» راکت شلیک کند و همین امر باعث شد «اسحاق بریک» کارشناس نظامی صهیونیست بگوید که رژیم اشغالگر از نظر نظامی به بن‌بست رسیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی
  • تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • حزب الله: با پهپادهای انتحاری المطله را هدف قرار دادیم
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • صهیونیست‌ها در مخمصه!
  • شکاف‌ها و دوگانگی‌های مذهبی، ممنوع!
  • رسول الله (ص) محور وحدت هستند
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • «نابودی حماس»، رویای بر باد رفته صهیونیست‌ها