Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:43:53 GMT

شوک به فوتبال فرانسه؛ مرگ ناگهانی مدافع سابق PSG

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۰۹۱۴

شوک به فوتبال فرانسه؛ مرگ ناگهانی مدافع سابق PSG

رسانه های فرانسوی امروز خبر از مرگ جوردن دیاکیسه بازیکن سابق تیم های پایه پی اس جی و جوانان فرانسه دادند.

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال فرانسه امروز با خبر شوکه کننده مرگ بازیکن سابق تیم ملی جوانان این کشور روبرو شد. جوردن دیاکیسه در سن 24 سالگی و در پاریس جان خود را از دست داد.

 

 

 

 

آس فوریانی باشگاه جدید این بازیکن، امروز در توئیتر، خبر ناگوار را اعلام کرد:« با نهایت تاسف و تاثر اعلام می کنیم که جوردن دیاکیسه شب گذشته در پاریس جان خود را دز دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او جولای سال پیش به جمع ما اضافه شد و به سرعت تبدیل به بازیکنی محبوب در میان هم تیمی هایش شد. اینجا همگی ما در غم از دست دادن او سوگواریم.»

 

دیاکیسه محصول آکادمی فوتبال پی اس جی است و تا 2017 برای این باشگاه در سطح جوانان بازی می کرد. او مدافع راست بود و یک بازیکن همیشه ثابت در تیم جوانان پی اس جی محسوب می شد. او سابقه بازی در تیم ملی جوانان فرانسه را هم داشت.

 

 

 

 

دیاکیسه تابستان 2017 راهی فوتبال سوئیس شد و سپس به فوتبال کرواسی رفت تا پیراهن باشگاه "ان کا رودس" را به تن کند. او از سال گذشته نیز برای آس فوریانی در دسته سوم فوتبال فرانسه بازی می کرد.

دیاکیسه هم نسل بازیکنانی چون توماس لمار و کیمپمبه است و در فصل 14-2013 برای پی اس جی در لیگ قهرمانان جوانان اروپا بازی های خوبی ارائه داد. او در آن تیم، همبازی کینگزلی کومان و کوین آگوستین بود.

 

 

 

پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در بازی با شمس‌آذر از سه بازیکن جوان خود برای تغییر روند بازی استفاده کرد و سعی داشت با استفاده از انگیزه و دوندگی بالا شرایط را به سود تیم‌اش تغییر دهد.

بازیکنان شمس‌آذر با انتقال سریع توپ و دوندگی بالایی که داشتند جریان مسابقه را در کنترل خود نگه داشته بودند و کار برای بازیکنان پیکان سخت شده بود و رضا عنایتی 3 بازیکن جوان خود را به ترکیب فرستاد و تا حدودی جریان مسابقه تحت تاثیر قرار گرفت.

علی‌اصغر صادقی بازیکنی که در نیم فصل به جمع بازیکنان پیکان اضافه شد اولین تعویض این تیم در خط هافبک بود، این بازیکن در تیم ملی امید زیر نظر رضا عنایتی بازی می‌کرد از تیم مس‌رفسنجان به پیکان منتقل شد و در نیم فصل دوم 2 بار در ترکیب اصلی و 3 بازی به‌عنوان جانشین بازی کرده است.

ابوالفضل زمانی همزمان با صادقی به میدان آمد و با دوندگی بالایی که داشت در روند مسابقه تاثیرگذار بود، زمانی در دقایق پایانی مسابقه جای خود را به ابراهیم صالحی بازیکن باتجربه پیکان داد تا پس از 40 دقیقه حضور از زمین بازی خارج شود.

سومین تعویض رضا عنایتی استفاده از آرش هاشمی در خط حمله بود که این بازیکن می‌توانست تعویض طلایی پیکان باشد و فرصت طلایی را در دقیقه 83 مسابقه از دست داد.

عکس: امیر گلریز

دیگر خبرها

  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!