Web Analytics Made Easy - Statcounter

نام ورزشگاه آزادی تهران در بین گزینه های نظرسنجی جدید سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص بهترین ورزشگاه آسیا دیده می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، امروز در نظرسنجی ای از کاربرانش در مورد بهترین استادیوم آسیا سوال کرده است که ورزشگاه آزادی نیز جز گزینه های این نظر سنجی است، این سایت درباره استادیوم آزادی تهران نوشت:

ورزشگاهی که برای میزبانی بازی‌های آسیایی سال ۱۹۷۴ ساخته شد، خانه دیدار‌های تیم ملی ایران و همچنین تیم‌های پرقدرت تهرانی پرسپولیس و استقلال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساختار کاسه‌ای شکل ورزشگاه به ایجاد فضایی پر جنب و جوش و غالباً ترسناک کمک می‌کند.

در ادامه مطلب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ارتباط با ورزشگاه آزادی، آمده است:

این استادیوم در مجموعه ورزشی آزادی که ورزش‌های آبی و نیز بسیاری از ورزش‌های دیگر را شامل می‌شود، قرار دارد.

برای رای دادن به ورزشگاه آزادی می تونید روی این لینک کلیک کنید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی استادیوم آزادی استادیوم آزادی ورزشگاه آزادی ورزشگاه آزادی تهران محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال منچستریونایتد برانکو ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای فوتبال ایران؛ بودجه 1200 میلیاردی برای بازسازی ورزشگاه آزادی

وزیر ورزش و جوانان کشورمان از اختصاص بودجه چشمگیر برای بازسازی ورزشگاه آزادی خبر داد.

به گزارش فارس، کیومرث هاشمی در حاشیه مراسم اختتامیه جام یونس شکوری، از اختصاص بودجه قابل توجه برای ترمیم ورزشگاه آزادی خبر داد.

وزیر ورزش و جوانان کشورمان در این مراسم اعلام کرد: در قانون بودجه امسال حدود 1200 میلیارد تومان برای مجموعه ورزشگاه آزادی که عمده این اعتبارات برای ورزشگاه فوتبال است هزینه می‌شود تا نگرانی‌ها کمتر شوند.

به این ترتیب و با توجه به صحبت‌های وزیر ورزش، به نظر می‌رسد استادیوم یا به اصطلاح کاسه فوتبال در مجموعه ورزشی آزادی، به خوبی بازسازی شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ثبت نام وام سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال + جزئیات و لینک سایت https://1649.ir
  • خبر خوش برای فوتبال ایران؛ بودجه 1200 میلیاردی برای بازسازی ورزشگاه آزادی
  • برخورد انضباطی نکونام با هافبک آبی ها
  • نکونام با حامدی‌فر برخورد می‌کند
  • فیلم| صدام حسین در ورزشگاه آزادی | خشم کاربران از اقدام تماشاگر
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • حضور یک شهروند با گریم صدام حسین در استادیوم فوتبال! + فیلم
  • چهارشنبه مشکوک آزادی
  • فیلمی شوکه‌کننده از حضور بدل صدام حسین در ورزشگاه آزادی! + ویدئو