Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@21:52:03 GMT

بیانیه استقلال برای شروع لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۷۵۲۱

بیانیه استقلال برای شروع لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صبح امروز باشگاه استقلال با انتشار یک بیانیه،درخصوص از سر گیری رقابت های لیگ برتر طی روزهای آینده موضع گیری کرد. موضعی که نشان می دهد استقلالی ها آغاز دوباره لیگ را پذیرفته اند اما در این خصوص دغدغه هایی جدی دارند.

متن بیانیه باشگاه استقلال به شرح زیر است:

باید نگرانی فوتبالیست ها را درک کرد و به دغدغه های آنها احترام گذاشت
بازی های لیگ به زودی آغاز می شود اما آیا مربی، بازیکن و سایر عوامل برگزاری یک مسابقه فوتبال حق ندارد در چنین شرایطی نگران باشد؟ 

 در روزهایی که آمار مبتلایان به کرونا در کشور همچنان بالا می رود و خبر از سیر صعودی مبتلایان به این بیماری می‌رسد، در روزهایی که پزشکان و وزارت بهداشت هشدارهای لازم را می‌دهند، می‌توان نگران نبود؟ می‌توان آسوده پا به میدانی گذاشت که در آن برخورد با بازیکن حریف و هم تیمی اجتناب ناپذیر است؟

 شروع لیگ فوتبال آلمان شاید انگیزه‌ای برای لیگ ما شد تا به فکر آغاز دوباره آن بیافتیم، اما آیا امکانات ما با کشورهای اروپایی برابری می‌کند؟ آیا هتلی را می‌توان رزرو کرد که تنها مختص به یک باشگاه باشد؟ می‌توان با یک پرواز اختصاصی به شهرهای میزبان سفر کرد؟ 

حال که تست کرونا دو بازیکن داخلی مثبت اعلام شده، حق داریم نگران باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق داریم نگران وضعیتی باشیم که کم قربانی نگرفته و در این بین جوان و پیر، فوتبالیست و غیره نمی‌شناسد و به هیچ کسی رحم نخواهد کرد.

نگران وضعیتی هستیم که ممکن است از لیگ فوتبال ایران هم قربانی بگیرد. نگران امکاناتی هستیم که می‌دانیم با اروپا برابری نمی‌کند و اگر چه در شروع لیگ از کشورهای پیشرفته الگو می‌گیریم اما آیا در امکانات نداشته مان هم الگو پذیری می‌کنیم؟ آیا امکانات و بستر لازم را برای برگزاری بازی های لیگ فراهم کرده‌ایم؟ 

مربی نگران است، بازیکن نگران است و این نگرانی در این سیر صعودی مبتلایان به کرونا اگر نباشد، غیر عادی است. باید  فوتبالیست‌هایی که نگران سلامتی خود، خانواده و جامعه شان هستند را درک کرد و به دغدغه های آنها احترام گذاشت. 

254 251

کد خبر 1390919

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد

به گزارش ورزش سه، در‌ مرحله یک هشتم جام حذفی دو تیم سپاهان و استقلال ملاثانی در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با تک گل کاوه رضایی در آستانه اتمام بود اما یک ضربه دیدنی از سوی بازیکن استقلال کار را به تساوی کشاند.

در اوقات اضافه نیمه دوم پاس رضا آنتیک به میلاد پاک پرور رسید و این بازیکن ریزنقش و شوت زن از فاصله ۴۰ متری شانس خود را برای گشودن دروازه پیام نیازمند امتحان کرد تا شاهد یکی از زیباترین گل‌های این فصل فوتبال ایران باشیم.

پاک‌پرور که سابقه بازی در استقلال اهواز و فولادخوزستان را در لیگ برتر دارد، در طول ۱۲۰ دقیقه در سمت چپ خط دفاعی اجازه فرار به رامین رضاییان را نداد و به خوبی قدرت اصلی هجوم سپاهان را مهار کرد و با شوت زیبایش در دقیقه ۹۳ ورزشگاه را منفجر کرد.

ویدئو: 331120

البته سپاهان در دقایق پایانی وقت‌های اضافی موفق شد از روی نقطه پنالتی به گل برسد و به مرحله بعد صعود کند.

دیگر خبرها

  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان