Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی رزمجو روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: اشغال‌گری مبنا و مقدمه‌ کسب موجودیت و حاکمیت نیست، این اصلی است که کل بشریت آن را پذیرفته و تا بن دندان به آن اعتقاد دارد.

وی ادامه داد: هیچ کسی اشغال‌گری را بر نمی‌تابد و هیچ وقت با  این شیوه نمی‌توان کسب موجودیت کرد.

رزمجو اضافه کرد: داغ ننگ اشغال‌گری تا ابد بر پیشانی رژیم صهیونیستی باقی است و ما برای این رژیم غاصب، دولتی را به رسمیت نمی‌شناسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه امام صادق (ع) ادامه داد: در هفتاد سال گذشته که رژیم صهیونیستی پس از بیانیه بالفور عرض اندام کرده تاکنون، حتی یک رفتار انسان دوستانه و صلح طلبانه را نمی‌توان در کارنامه‌ این رژیم غاصب پیدا کرد.

وی گفت: تمام رفتار رژیم اشغال‌گر قدس ضد انسانی و ضد بشری است و در تمام این سال‌ها هیچگاه با همسایگان خود سر آرامش و سازش نداشته و همیشه بر علیه آن‌ها در نبرد، جنگ، اذیت و آزار بوده است.

رزمجو اظهار کرد: تمام زندان‌های رژیم اشغال‌گر قدس پر از انسان‌های مظلوم است که آنان را زیر شدیدترین شکنجه‌های روحی و جسمی قرار می‌دهد و تنها به پشتوانه آمریکا برای هیچ یک از معاهده‌ها و پیمان‌نامه‌های بین المللی ارزش قائل نیست و به آنها عمل نمی‌کند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: اساس رژیم صهیونیستی، اشغالگری است و هیچ سابقه‌ صلح گرایانه‌ای در کارنامه‌ آن دیده نمی‌شود برهمین اساس هرگونه تلاش و اقدام برای کسب مشروعیت و موجودیت، نظیر معامله‌ قرن از اصل و اساس، محکوم به شکست است.

رزمجو افزود: رژیم اشغال‌گر قدس مرده به دنیا آمده و هرچه بیشتر بماند، فقط بوی تعفن آن بیشتر گسترش می‌یابد و در آستانه زوال و نابودی قرار گرفته است.

 

برچسب‌ها بوشهر ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی روز قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی روز قدس بوشهر ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی روز قدس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟

شهید زاهدی علی رغم درجه بالای نظامی دوست نداشت لباس بسیجی را از تن دربیارد. همرزمانشان می گویند: سردار فرمانده لشکر شده بود و هنوز می خواست در لباس بسیجی بماند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سردار محمدرضا زاهدی از رزمندگان و فرماندهان هشت سال جنگ تحمیلی بود که در کنار مردانی چون شهیدان حسین خرازی و احمد کاظمی همراه دیگر هم شهری های اصفهانی اش، مقابل حزب بعث ایستاد. سردار زاهدی پس از جنگ همچنان در میدان جهاد حضور داشت و این بار در محور مقاومت فعالیت های موثری داشت. 

این سردار رشید اسلام در عین گمنامی گام های بلندی در جهت پیروزی جنگ هایی چون جنگ 33 روزه برداشته بود و در سال های خیر این سرزمین سوریه بود که او را زیاد دیده بود. سرانجام هم فروردین سال جاری سردار زاهدی در کنسولگری ایران در سوریه توسط اسراییل در کنار چند تن دیگر از همرزمانش به شهادت رسید. 

حکم ابلاغ درجه سرتیپ تمامی در سال 1369

 شهید زاهدی علی رغم درجه بالای نظامی دوست نداشت لباس بسیجی را از تن دربیارد. همرزمانشان می گویند: سردار فرمانده لشکر شده بود و هنوز می خواست در لباس بسیجی بماند که با دستور فرماندهان بالاتر و اشاره به اینکه جایگاه فرمانده لشکری فقط برای پاسداران بود و نه بسیجیان، لباس سپاه پوشید.

پس از اتمام جنگ و وقتی ساماندهی نیروها بر اساس درجه انجام شد، او از این امر ناراحت بود و معتقد بود جو همدلی و برادری بین رزمندگان ممکن است آسیب ببیند و رنگ دنیایی بگیرد.

دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی

ولی تنها چیزی که بارها با خوشحالی می‌گفت، این بود که حضرت آقا درجه هایش را داده و آن سردوشی و دو مدال فتح و نصر را در کیف خاصی نگهداری می کرد و چون امام خامنه ای آنها را داده بودند برایش با ارزش بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • وعده صادق و جنگ احزاب چه شباهت عجیبی؟!
  • وعده صادق و جنگ احزاب چه شباهت عجیبی؟! | روایت متفاوت حسین شریعتمداری از حمله ایران به اسرائیل
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • صهیونیسم «بت پوشالین» عصر جدید است/ رژیمی جعلی و نسل کش است
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش