Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا چاینا دیلی روز جمعه تصریح کرد که رهبر انقلاب اسلامی ایران، حمایت تسلیحاتی از فلسطین در برابر اسراییل به عنوان یک «غده سرطانی» را مورد اهتمام قرار داد و گفت که باید از مبارزه فلسطین پشتیبانی شود.

گزارش از قول رهبر ایران نوشته است که صهیونیسم یک غده سرطانی و مرگبار برای منطقه است و مبارزه برای آزادی فلسطین یک ضرورت و یک جهاد اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه چینی می افزاید که آیت الله سید علی خامنه ای در سخنرانی خود در فضای مجازی در روز قدس ابراز اطمینان کرد که رژیم صهیونیستی ریشه کن شده و از بین خواهد رفت.

گزارش ادامه داده است یکی از چالش های فلسطین نداشتن تسلیحات لازم برای مبارزه است و در صورتی که چنین توازنی به نفع فلسطین باشد آن زمان مقاومت می تواند ایستادگی مضاعفی داشته باشد و در مقابل تجاوز صهیونیست ها بایستد و آن را شکست دهد.

چاینا دیلی نوشت که جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر بارها خواستار ریشه کن شدن صهیونیسم و برگزاری همه پرسی در منطقه ای شده است که عمده جمعیت آن فلسطینیان هستند.

گزارش اضافه می کند که از دیدگاه رهبر ایران مساله شیوع کرونا باعث شد تا توجه دنیا معطوف به ظلم هایی که علیه فلسطینیان شده است نباشد در صورتی که ویروس صهیونیسم نهایتا ریشه کن خواهد شد.

منبع: روزنامه چاینا دیلی برچسب‌ها اسرائیل چین خاورمیانه فلسطین پروندهٔ خبری روز جهانی قدس در جهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسرائیل چین خاورمیانه فلسطین اسرائیل چین خاورمیانه فلسطین چاینا دیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، چای لی مدیرعامل شرکت دولتی چاینا انرژی در دیدار با مهدی دوستی استاندار هرمزگان، بر توسعه روابط دو جانبه و همکاری مشترک میان چین و ایران تاکید کرد و اظهار داشت: شرکت انرژی چاینا از جمله شرکت‌های بزرگ چین است که بالغ بر ۲۰ هزار پروژه زیربنایی در حوزه‌های مختلف از جمله برق آبی، حرارتی، انرژی‌های تجدید پذیر، توسعه مسکن و تجهیز ساختمان و مسائل مرتبط با نفت و پتروشیمی در سطح جهان انجام داده و بخشی از آن در حال انجام است.

وی افزود: این شرکت از سال ۲۰۰۱ وارد ایران شد و چندین پروژه زیربنایی اولویت دار را تأمین مالی و اجرا کرده و قرار است طرح‌های بزرگی نظیر سد بختیاری به عنوان بلندترین سد ایران با همکاری این شرکت به سرانجام برسد.

مدیرعامل شرکت چاینا انرژی با تاکید بر اینکه در زمینه پتروشیمی و نفت در هرمزگان آماده همکاری هستیم گفت: در حال حاضر چند پروژه پالایشی و پتروشیمی ملی را در دست همکاری داریم که بخشی از آن‌ها در هرمزگان وجود دارد.

کد خبر 6087659

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • دیدار یحیی السنوار با نیروهای مقاومت در خیابان‌های غزه
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • هر جوان فلسطینی به قدر یک لشکر تاثیر دارد
  • رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • از مبارزه حق طلبانه فلسطین حمایت می کنیم
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم