Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-09@13:16:10 GMT

روند اضمحلال اسرائیل رشد سریع خواهد داشت

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۱۷۴۵

روند اضمحلال اسرائیل رشد سریع خواهد داشت

امام‌جمعه گلبهار گفت: اتفاق‌های اضمحلال اسرائیل خیلی سریع شروع شده است و به سرعت رشد خواهد کرد و به سرعت اسرائیل را نابود خواهد کرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام جواد غلامی، امام‌جمعه گلبهار در گفت‌وگو با صبح توس در رابطه به‌روز قدس گفت: امروز روز جهانی قدسی متفاوت داشتیم که در آن راهپیمایی به‌صورت مرسوم نبود ولی هیچ‌چیز از اهمیت و ارزش این روز کم نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امروز روز قدسی را داشتیم که پنج شناور نفتی ایران به سمت ونزوئلا در حال حرکت است و برای اولین بار نیروهای آمریکایی اعلام کردند که حریم شناورهای آن‌ها از دو هزار و 500 متری به 100 متر کاهش یافته و این یعنی آن‌ها جرئت مبارزه ندارند، امروز روز قدسی را داشتیم که ماهواره نور در مدار قرار گرفته و از این پرتاب ماهواره هیچ کس از دولت‌های غربی مطلع نشدند و ضربه مهلک تیم اطلاعاتی کشور به دشمن بود که پس از قرار گرفتن در مدار متوجه شدند.

وی افزود: به همین دلیل بیانات رهبری راجع به محو شدنی بودن اسرائیل را تأکید می‌کنم، برخی اتفاق‌هایی که این روزها میافتد، چندین سال قبل برای ما متصور نبود و می‌گفتیم شاید 100 سال دیگر اتفاق بیافتد اما امروز یک واقعیت است و محقق شده است.

امام‌جمعه گلبهار خاطرنشان کرد: امروز ایران با فضا ارتباط دارد و اسرائیل را مجبور کردیم در جنگ 48 ساعته آتش‌بس کنند، تاکنون همه حمله‌ها از سمت اسرائیل بوده است ولی الآن باید منتظر باشند که حملات مقاومت شروع شود و هنوز مقاومت در مقام دفاع بوده است و فقط حمله را دفع می‌کردند ولی به نقطه‌ای رسیده‌ایم که اسرائیل جرئت حمله ندارد و به‌زودی حملات برای آزادسازی قدس اتفاق خواهد افتاد.

غلامی عنوان داشت: نماینده سید حسن نصرالله در سر قبر حاج قاسم سلیمانی گفت که سید حسن نصرالله او را فرستاده که بگوید که وقتی به زیارت مزار حاج قاسم خواهد آمد که اسرائیل را نابود کرده باشد، این صحبت‌ها به دلیل اشراف وضعیت موجود است.

امام‌جمعه گلبهار افزود: اتفاق‌های اضمحلال اسرائیل خیلی سریع شروع شده است و به سرعت رشد خواهد کرد و به سرعت اسرائیل را نابود خواهد کرد و به‌زودی نماز در قدس خواهیم خواند.

وی عنوان داشت: سردار سلیمانی یک مکتب است و این مکتب تا ظهور امام عصر (عج) ادامه خواهد داشت و سلیمانی‌ها پرورش خواهند یافت و اعضای این مکتب از همه وجود خودشان جان‌فشانی خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امام جمعه گلبهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسطینیان از قدس تا رفح و نقب، قربانی جنایات صهیونیست‌ها

رژیم اسرائیل در شهر قدس اشغالی با حمایت از شهرک‌نشینان صهیونیست، به مسجد الاقصی یورش برد و در منطقه النقب، خانه‌های ده‌ها فلسطینی را همزمان با بمباران شهر رفح تخریب کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، فلسطینیان اراضی اشغالی امروز چهارشنبه در گوشه و کنار وطن و خانه غصب شده‌ خود، هدف حملات و اقدامات وحشیانه صهیونیست‌ها قرار گرفته‌اند.

نظامیان رژیم اسرائیل از صبح امروز چهارشنبه، 47 محل سکونت آن‌ها در منطقه النقب (جنوب فلسطین) را شروع به تخریب کرده و ساکنان این منطقه را که به این تخریب اعتراض می‌کردند، تخلیه کرده است.

.

 

در شهر قدس اشغالی، صهیونیست‌ها افراطی با حمایت نظامیان امروز به مسجد الاقصی مکان مقدس مسلمانان یورش برده و مراسم تلمودی را به جای آوردند.

.

 

و اما در جنوب شرق غزه، رژیم اسرائیل در دومین روز از حمله زمینی به شهر رفح، منازل مسکونی فلسطینیان در این شهر را سر آن‌ها با بمباران و حملات توپخانه‌‌ای تخریب کرد که تاکنون دو نفر شهید شده و تعدادی زخمی شده‌اند.

.

ارتش رژیم اسرائیل شب دوشنبه شب (هفدهم اردیبهشت) علی رغم اینکه حماس از موافقت خود با پیشنهاد طرح آتش بس مصر موافقت کرد، اعلام کرد که دستور حمله زمینی به شهر رفح را آغاز کرده است. ناظران بر این باورند که این رژیم، به دلیل شرایط بحرانی که در عرصه داخلی و صحنه بین المللی با آن مواجه است، تلاش دارد با حملاتی ولو اینکه محدود باشد، در میز مذاکره از حماس امتیاز بگیرد و مجبور به عقب راندن این جنبش از مطالبات و شروط توافق آتش‌بس شود.

تداوم حملات به شرق رفح؛ از پای درآمدن نظامی صهیونیستقطر حملات رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیر موسوی: عملیات وعده صادق نابودی اسرائیل را تسریع کرد
  • ترمیم و بازسازی پل زمانخان سریع‌تر انجام شود
  • اعزام رزمندگان گردان امام سجاد به سرزمین نور
  • فلسطینیان از قدس تا رفح و نقب، قربانی جنایات صهیونیست‌ها
  • ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ امروز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نمایشگاه کتاب تهران امروز آغاز به کار می کند
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • یهودیان پرچم اسرائیل را وسط آمریکا پاره کردند+ فیلم
  • حریق گسترده در رفح در پی حملات اسرائیل
  • برپایی کنگره حضرت رضا (ع) با شعار عدالت / دنیای امروز به درک عدل و ترسیم الگوی رضوی نیاز دارد