Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم به نقل از جیو تی وی؛ سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت ملی هوایی پاکستان PIA در نزدیکی شهر کراچی حدود 100 نفر را به کام مرگ کشاند.

گزارش ها حاکی است این هواپیما در حالی که آماده فرود در فرودگاه شهر کراچی می شد دچار سانحه شد و سقوط کرد.

این هواپیمای مسافربری 99 مسافر داشت که احتمال می رود 6 نفر از آنها جزو شخصیت های خاص باشندهمچنین 8 خدمه این هواپیما نیز در حادثه جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقوط این هواپیما در نزدیکی شهر کراچی و در یک منطقه مسکونی اتفاق افتاده و دود ناشی از آتش گرفتن هواپیما تا کیلومترها دورتر دیده می شود.

سقوط هواپیمای روی منازل مسکونی باعث تخریب برخی منازل نیز شده است و امدادگران خود را به منطقه حادثه رسانده اند تا مصدومان احتمالی را نجات دهند.

گفته می شود در تمام بیمارستان های کراچی حالت فوق العاده اعلام شده و ارتش نیز بالگردهای خود را به محل حادثه اعزام کرده است.

برخی اخبار حاکی است  «انصار نقوی» یکی از خبرنگاران پاکستانی در این حادثه جان خود را از دست داده است. 

«عمران خان» نخست وزیر پاکستان در واکنش به این حادثه ضمن ابراز همدردی  با خانواده قربانیان از آغاز تحقیقات فوری درباره دلیل وقوع این حادثه هوایی خبر داد. 

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از گرفتار شدن و فوت مرد ۷۰ ساله در چاه خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه سقوط در چاه اظهار کرد: این حادثه در شهرری، بلوار شهید آوینی تقاطع خیابان سلمان فارسی ساعت ۰۹:۰۵ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: دو ایستگاه به محل حادثه اعزام و مشاهده کردند در یک زمین کشاورزی بود، در یک چهاردیواری کوچک یک چاه به عمق ۲۷ متر وجود داشت، مرد ۷۰ ساله وارد چاه می‌شود و به علت رها شدن ناگهانی در انتهای چاه گرفتار می‌شود، آتش‌نشانان با ایمن‌سازی وارد چاه شدند و فرد را مهار و از چاه خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: بر اساس معاینات عوامل اورژانس مشخص شد به علت جراحات وارده شده مرد جان خود را از دست داده بود، محل به مالکان تحویل داده شد و ساعت ۱۱:۳۰ عملیات پایان یافت.

کد خبر 751482

دیگر خبرها

  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • حادثه دلهره آور یک هواپیما هنگام فرود (فیلم)
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • حادثه برای یک هواپیما در هنگام فرود + فیلم
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان