Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@14:00:40 GMT

۲۰۰ بسته معیشتی به کارگران خرم آباد اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۲۹۰۴

۲۰۰ بسته معیشتی به کارگران خرم آباد اهدا شد

در راستای رزمایش کمک مومنانه 200بسته معیشتی توسط بسیجیان مسجد فاطمه زهرا سلام الله علیها به کارگران خرم آبادی آسیب دیده از کرونا اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، عصر امروز بسیجیان مسجد فاطمه زهرا سلام الله علیها با دعوت از ۲۰۰ کارگر و برگزاری مراسم مواسات و همدلی بسته های کمک معیشتی در اختیار آن ها قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در لبیک به فرمان امام خامنه ای مد ظله العالی در راستای کمک مومنانه بسیاری از نهادها و ارگان ها با شناسایی افراد و خانواده ها و تهیه کمک های معیشتی برای اقشار کم درآمد و اسیب دیده از بیماری کرونا قدم برداشتند.

بسیجیان نیز با برگزاری رزمایش بزرگ مواسات و همدلی در سطح پایگاه ها و مساجد برای اجرای این مهم اقدام کردند بطوریکه شاید هفتگی این کمک ها ادامه داشت.

مسجد فاطمه زهرا(س) با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهدای پاسدار یکی از چند صد پایگاه مقاومت بسیج در خرم آباد است که در مسیر کمک مومنانه برنامه های متنوعی برای اقشار کم برخوردار در مناطق محروم سطح شهر داشته است.

یکی از برنامه های تأثیر گذار بسیجیان این مسجد شناسایی و دعوت از کارگران فصلی برای حضور در مسجد و اهدا کمک های معیشتی به آن ها بود.

 در این برنامه بسیجیان وسیله ایاب و ذهاب برای ۲۰۰ نفر از کارگرانی در مناطق شمال، جنوب و غرب خرم آباد که امروز بواسطه کرونا بخشی از درآمد خود را از دست داده اند فراهم کرده و به دو مکان در حوزه مقاومت ثارالله پشت بازار و مسجد فاطمه زهرا سلام علیها حضور پیدا کرده و با حضور پیشکسوتان سپاه بسته های کمک معیشتی غذایی به آن ها اهدا شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مسجد فاطمه زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # سریال پایتخت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی اعلام شدند
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت