Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیلوینیو دلیلی نمی بیند که بارسلونا قادر به بازگرداندن نیمار نباشد.

طرفداری- از تابستان گذشته شایعاتی در مورد احتمال بازگشت نیمار به نیوکمپ به گوش می رسد و به نظر می رسد هنوز هم تیم بارسلونا به بازگشت ستاره برزیلی علاقه دارد.

به گزارش مارکـا، سیلوینیو، دفاع چپ سابق بارسلونا و سرمربی سابق لیون در مصاحبه با Que T'Hi Jugues گفت:

قبل از هر چیز شرایطی مثل مسائل اقتصادی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه کسی گفته نیمار نمی تواند برگردد؟ او بازیکنی بسیار کامل و استثنایی است. این نوع بازیکنان را چشم ها را به خود خیره می کنند، خیلی دوست دارم. مهارت های انفرادی او... مامامیا!

سیلونیو در مورد بازیکنانی مثل آرتور ملو و فیلیپ کوتینیو، دیگر بازیکنان برزیلی بارسا هم گفت:

آرتور بازیکن بزرگی است. او پتانسیل و کیفیت لازم را دارد. می تواند مستقیم تر و جلوتر بازی کند. جوان است و استعداد خاصی دارد. کوتینیو هم کیفیت زیادی دارد و گلزنی می کند اما در بارسلونا جا نیفتاد. امیدوارم که اگر به بارسلونا برگشت، آنجا موفق شود. اگر در بارسلونا هم نشد، امیدوارم در باشگاه بزرگ دیگری این اتفاق رخ دهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد بش قارداش برگزار شد.

محمدرضا موفق در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته شوراها، روز کارگر، معلم و هفته سلامت، جمعه هفته جاری پیاده‌روی همگانی به مقصد بش قارداش برگزار شود.

وی افزود: این پیاده‌روی از محل ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی شهرداری در بلوار دانشگاه آزاد آغاز و از مسیر جاده سلامت به سمت بش قارداش ادامه یافت.

موفق تاکید کرد: برگزاری همایش‌هایی از این نوع موجب ایجاد تحرک و شادابی در جامعه می‌شود و شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد. به همین دلیل، خود را موظف به اجرای برنامه‌هایی از این قبیل می‌دانیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه خودرو پکن
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا