Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر در اردبیل طی اطلاعیه‌ای زمان، مکان و شرایط حضور نمازگزاران را برای اقامه نماز عید فطر اعلام کرد.

در متن اطلاعیه ستاد برگزاری نماز عید فطر اردبیل چنین آمده است:

بدینوسیله به اطلاع مردم عزیز و مکرم اردبیل می‌رساند، براساس دریافت مجوزهای لازم از ستاد پیشگیری کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نماز عید سعید فطر توسط نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، رأس ساعت شش و ربع (۶/۱۵) در محل شهیدگاه برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از عموم شرکت‌کنندگان در این برنامه معنوی درخواست می‌شود به جهت رعایت اصول بهداشتی، حتماً سجاده نماز به همراه داشته و از ماسک استفاده نمایند.

ضمناً اتوبوس‌های شرکت واحد از ساعت پنج صبح از میادین اصلی شهر، نمازگزاران محترم را به محل برگزاری نماز عید انتقال خواهند داد.

کد خبر 4932325

منبع: مهر

کلیدواژه: عید سعید فطر نماز عید سعید فطر فاصله گذاری اجتماعی نماز ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد روز قدس گرگان قزوین شب قدر شیوع کرونا روز جهانی قدس بیرجند روابط عمومی راهپیمایی روز قدس ستاد مقابله با کرونا نماز عید عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛به‌مناسبت هفتهٔ سلامت و به‌منظور تشویق متصدیان به رعایت مسایل بهداشتی، واحد بهداشت محیط مه ولات از سه نفر از متصدیانی که در سال ۱۴۰۲ نسبت به رعایت مسائل بهداشت فردی و بهداشتی محیط محل کسب خود تلاش بیشتری نموده و بیش‌ترین همکاری را با واحد بهداشت محیط داشته‌اند، با اهدای لوح، قدردانی کرد.

سرپرست شبکهٔ بهداشت و درمان شهرستان مه ولات گفت: نظارت، پایش و کنترل مستمر مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی و کنترل سلامت و نیز رعایت بهداشت مواد غذایی تضمین کنند سلامت مصرف کنندگان خواهد بود؛ لذا دستیابی به یک زندگی سالم تنها از طریق برخورداری از محیط سالم و ارائهٔ خدمات صحیح بهداشت محیط فراهم می‌شود.
جواد جوانی افزود: شاخص‌های بهداشتی این واحد‌های صنفی، رعایت بهداشت فردی، بهداشت فردی و ابزار کار و توجه به تذکرات ارائه شده و همکاری مناسب با بازرسین مرکز بهداشت بود و این واحد‌ها همهٔ موارد بهداشت محیطی را در واحد صنفی خود به دقت رعایت کردند و در سال ۱۴۰۲ هیچ‌گونه اخطار، شکایت تلفنی و حضوری و تماس با ۱۹۰ توسط مراجعین نداشتند.

دیگر خبرها

  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود