Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@11:30:51 GMT

هشدار به پرسپولیسی‌ها؛ مغرور نشوید

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۴۳۸۲

هشدار به پرسپولیسی‌ها؛ مغرور نشوید

به گزارش مهر، حسین کلانی درباره شروع دوباره رقابت های لیگ برتر با دستور ستاد مقابله با کرونا در ورزش گفت: اولویت در هر جامعه ای با سلامتی است. من فکر می کنم حالا که امور جاری در حال انجام است و جامعه تا حدی به شرایط عادی بازگشته است بد نیست که فوتبال هم با رعایت تمام امور بهداشتی دنبال شود.

کارشناس فوتبال ایران افزود: مشخص است که هواداران تا مدتی نمی توانند وارد ورزشگاه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چاره ای هم جز این نیست. باید فوتبال را با شرایط فعلی ادامه داد تا در آینده ای نا معلوم امیدوار به اتفاقات خوب باشیم. به هر حال مشکلی فعلی در زمینه سلامتی، جهانی شده است و نباید چیزی را مهم تر از جان انسان ها متصور شویم.

وی با تاکید روی صحبت های قبلی خود مبنی بر جلوگیری وزارت ورزش از جذب بازیکن و مربی خارجی برای باشگاه های استقلال تهران و پرسپولیس تصریح کرد: خیلی دیر چنین تصمیمی گرفته شده است اما باز هم باید آن را به فال نیک گرفت. چشم آبی ها از ما برتر نیستند. آنها هم مثل فوتبالیست های ایرانی ضریب خطا و اشتباه دارند. نباید گول بخوریم و دارایی های ورزشکاران ایرانی را نادیده بگیریم. فکر و ذهن ایرانی، هوش بالایی دارد که در قالب بازیکن و مربی می تواند چاره ساز باشد.

کلانی راجع به عدم توجه باشگاه ها به مسادل فرهنگی تاکید کرد: من در جریان امور جاری باشگاه ها نیستم. آنچه مشخص است هر یک از باشگاه های لیگ برتری، پیشوند فرهنگی دارند اما به نظرم خیلی برای آن برنامه ریزی نداشته اند. از بحث توجه به هوادار و آگاه کردن آنها برای حفظ احساسات خود در مواقع اضطراری غافل بوده ایم. تماشاگر حق دارد وقتی به ورزشگاه می آید خودش را تخلیه کند اما نباید اتمسفر ورزشگاه اجازه دهد تا انرژی خود را صرف توهین های لحظه ای به تیم رقیب کند.

کارشناس فوتبال ایران در پایان راجع به شانس بالای قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر افزود: درست است که این تیم باز هم لایق قهرمانی است اما نباید فراموش کنیم که بازی ها ادامه دارد و هر اتفاقی ممکن است در جدول بیفتد. بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس نباید مغرور شوند و تا آخرین روز باید با جان و دل کار را پیش ببرند.

43 43

کد خبر 1391191

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نوزدهم باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

به گزارش تسنیم، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901423

دیگر خبرها

  • پیام پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی بعد از توهین به هواداران زن پرسپولیسی
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • (ویدئو) جابه‌جایی زنان پرسپولیسی در ورزشگاه به دلیل فحاشی
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان