Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: «هتل این واحد دانشگاهی برای استقرار پزشکان و کادر درمانی در اختیار بیمارستان علوم پزشکی کاشان در دوران کرونا قرار گرفت.»

حسین زینلی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری آنا درباره تعامل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با زیرمجموعه‌های دانشگاه علوم پزشکی در مبارزه با کرونا اظهار کرد: «هتل این واحد دانشگاهی در اختیار بیمارستان علوم پزشکی کاشان قرار گرفت تا پزشکان و کادر درمانی که از شهرستان‌های دیگر برای همکاری و مبارزه با کرونا به کاشان آمدند در آنجا مستقر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «به‌دلیل مجاورت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با دانشگاه علوم پزشکی، سالنی را برای بیماران کرونایی که مرحله نخست درمان خود را در بیمارستان شهیدی بهشتی کاشان طی کرده بودند، آماده کردیم تا دوران قرنطینه و نقاهتگاه را در این سالن سپری کنند؛ اما با مدیریت خوب کادر درمانی از این سالن استفاده نشد.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان درباره اقدامات این واحد دانشگاهی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: «به علت شیوع شدید بیماری کرونا در کاشان با توجه دکتر طهرانچی مجوز تعطیلی مدارس سما و این واحد دانشگاهی حدود دو هفته زودتر صادر شد و این بهترین اقدام برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بین دانشجویان و دانش‌آموزان بود.»

زینلی اضافه کرد: «در مرحله دوم برای بازدیدهای داخل شهر و نظارت به روند شیوع بیماری کرونا همه امکانات به‌ویژه امکانات موتوری، ماشینی یا نیروی انسانی این واحد دانشگاهی را در اختیار فرمانداری کاشان و ستاد مقابله با کرونا قرار دادیم.»

کمک‌های مالی کارکنان واحد کاشان به خانواده بیماران کرونایی

وی ادامه داد: «برای موارد بهداشتی و ضدعفونی تجهیزات و محیط، اقدامات خیلی خوبی انجام شد. به کارکنان و اعضای هیئت علمی بسته‌های مورد نیاز را اهدا کردیم. اتفاق مثبت قابل‌توجهی که افتاد؛ کارکنان و اعضای هیئت علمی در حرکت‌های خودجوش مبالغی را جمع‌آوری کردند تا برای تجهیزات موردنیاز بخش‌های درمانی هزینه شود.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان عنوان کرد: «ارزاقی توسط کارکنان و اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی برای خانواده بیماران کرونایی که در طول ایام شیوع ویروس دور از اشتغال بوده و به‌دلیل بستری در بیمارستان نتوانستند درآمدی داشته باشند، آماده و بین خانواده‌های کم‌بضاعت توزیع شد.»

زینلی مطرح کرد: «کارکنان این واحد دانشگاهی به شکل خودجوش مبالغی را جمع‌آوری کردند و امکاناتی را که شهر در آن ایام نیاز داشت، خریداری کرده و در اختیار بیمارستان قرار می‌دادند. ارزاقی نیز در حد حداقل‌ها و واجبات زندگی برای بیمارانی که واقعاً مشکل مالی داشتند، تهیه و توزیع کردند.»

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: بیماری کرونا دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان واحد دانشگاهی بیماری کرونا کادر درمانی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت