Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@07:53:03 GMT

سوم خرداد روز بسیار مهمی در تاریخ ملی کشور ما است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۵۳۸۴

سوم خرداد روز بسیار مهمی در تاریخ ملی کشور ما است

رئیس جمهور گفت: امروز سوم خرداد هم است و روز بسیار مهمی در تاریخ ملی و دفاع مقدس کشور ما است. شاید شادمانی سوم خرداد از یاد رفتنی نباشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا ضمن اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان گفت: امروز سوم خرداد هم است و روز بسیار مهمی در تاریخ ملی و دفاع مقدس کشور ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید شادمانی سوم خرداد از یاد رفتنی نباشد.

وی با اشاره به آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۶۱ ادامه داد: سوم خرداد نیروهای مسلح و عشایر آن پیروزی بزرگ و غرور ملی را رقم زدند. سوم خرداد پایان یک توطئه عظیم استکبار جهانی و بین المللی و منطقه‌ای بود. 

رئیس جمهور ضمن بیان اقدامات ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار داشت: مرحله مهار کرونا شروع شده و تقریباً ده استان را می‌توان بگوئیم شرایط خوبی دارند و  در مرحله مهار هستند. ما در مرحله مهار بخش تشخیص را ادامه می‌دهیم، و جداسازی مبتلایان در این مرحله به شدت ادامه دارد.

در حال تکمیل...

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سوم خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی رئیس جمهور امروز پنجشنبه، در ادامه سفر‌های استانی و بازدید‌ از محلات تهران و پیگیری مشکلات مردم، با حضور در بیمارستان شهدای یافت‌آباد از طرح توسعه این بیمارستان که در ساختمانی جدید در حال ساخت است، بازدید کرد.

عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد از سال ۹۳ در سه مرحله با زیربنای هزار و ۱۴۶ متر و سرمایه‌گذاری خیرین، آغاز شده که مرحله نخست آن در ساختمانی با ۵ طبقه، شامل آزمایشگاه، تصویربرداری، اورژانس، آنژیو، جراحی و آی‌سی‌یو، در ۱۰ سال گذشته تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و به علت تأمین نشدن منابع مالی، روند ساخت آن متوقف شده بود. رئیس جمهور، ناظر بر نیاز اساسی و مطالبه جدی مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران به توسعه فضای بهداشتی ـ درمانی، ضمن بازدید از این طرح، دستور تأمین مالی لازم برای ساخت آن را صادر و مقرر کرد که حداکثر تا دهه مبارک فجر، مرحله نخست طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، تکمیل شود و در اختیار مردم این منطقه قرار گیرد. آقای رئیسی از تعدادی بیمار بستری در بیمارستان شهدای یافت‌آباد نیز عیادت کرد و میزان رضایت آنان از خدمات درمانی را جویا شد. رئیس جمهور، همچنین از تلاش‌ها و زحمات پرستاران و گروه درمانی این بیمارستان در ارائه خدمات به بیماران، قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • رئیسی پس از بازگشت به تهران: این سفر پیام مهمی داشت
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است
  • رئیسی: ایران کشوری پیشرفته و فناور است/ برای صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا آماده‌ایم
  • برای صدور خدمات فنی مهندسی آمادگی داریم
  • ببینید | عزیمت به کراچی، مرحله سوم سفر رسمی رئیس جمهور به پاکستان