Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی عراق، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در گفتگویی تلفنی با مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا به بحث و تبادل نظر در خصوص همکاری چند جانبه دو کشور پرداخت.

دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر عراق شامگاه جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد الکاظمی و پمپئو در خصوص آمادگی‌های لازم برای آغاز مذاکرات راهبردی به گفتگو پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر عراق و وزیر خارجه آمریکا در این تماس تلفنی درباره همکاری دو کشور در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و امنیتی گفتگو کردند.

در بیانیه دفتر نخست وزیری عراق آمده است: الکاظمی با وزیر خارجه آمریکا درباره بحران اقتصاد جهانی و پیامد‌های آن بر بهای نفت و همچنین اقتصاد عراق و راهکار‌های پرداختن به آن گفتگو کرد.

وزیر خارجه آمریکا نیز در حساب توئیتری خود با اشاره گفتگوی تلفنی با الکاظمی، از انجام اصلاحات تقاضایی مردم از سوی دولت جدید عراق استقبال کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مایک پمپئو مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق وزیر خارجه آمریکا نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان

وزیر امور خارجه کشورمان با نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق دیدار و گفت وگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق با حضور در محل وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در تهران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.

نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق، دیروز در راس هیئتی عالی رتبه از مقامات اقلیم کردستان، وارد تهران شده و با رییس جمهور کشورمان نیز دیدار کرده است.

امیرعبداللهیان: توقف جنگ در دستورکار سازمان همکاری قرار داردامیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • دیدار امیرعبداللهیان و نیچروان بارزانی
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • بلاروس آماده میزبانی مذاکرات صلح اوکراین است
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترک: گفتگو درباره تحولات منطقه، فلسطین و روابط دوجانبه