Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:18:28 GMT

اردکان آماده بهره‌برداری از دو پارک اختصاصی بانوان

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۶۲۶۴

اردکان آماده بهره‌برداری از دو پارک اختصاصی بانوان

ایسنا/یزد شهردار اردکان با اشاره به بهره‌برداری از دو پارک دیگر اختصاصی بانوان در این شهر تا پایان سال ۹۹، از پیش‌بینی شهرداری برای اختصاص فضای ویژه دوچرخه‌سواری در برخی نقاط شهر خبر داد.

«اباذر غفوری» در نشست خبری با اصحاب رسانه، به برنامه‌ریزی شهرداری برای آغاز طرح تفکیک زباله از مبدا تا پایان سال اشاره و تصریح کرد: اقدامات اولیه طرح تفکیک زباله از مبدا در شهر اردکان در سال ۹۸ ارائه و نیاز به بازنگری داشت، که بعد از بررسی‌ها در صحن علنی شورای اسلامی شهر اردکان جهت تصویب سازمان شهرداری‌های کشور ارسال شد و امیدوارم تا پایان سال این طرح مهم عملیاتی‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نقش رسانه‌ها را  در روشنگری شهروندان و مطالبه‌گری آنان مهم خواند و تاکید کرد: شهروند آگاه و مطالبه‌گر در ایجاد شهری پویا و زیبا اثرگذار خواهد بود.

شهردار در ادامه تملک زمین در پیشرفت طرح‌های عمرانی اردکان را بسیار حائز اهمیت خواند و افزود: تملک زمین در مسیر طرح های عمرانی شهری به یکی از مشکلات عدیده مسیر اجرایی نشدن خیلی از طرح‌های اردکان تبدیل شده که با رایزنی‌های صورت گرفته، بخش عظیمی از طرح‌های مسکوت دوباره شروع به‌کار شده است‌.

وی ادامه داد: بلوار کوثر، خیابان دکتر شریعتی ‌و خیابان شهید فتوحی از طرح‌های مسدود به سمت پلاک‌هایی بود که باید تخریب و آزادسازی می‌شد ‌و خوشبختانه طی سال جاری و منتهی به سال ۹۹ به انجام رسید.

غفوری با اشاره به بدهی ۲۵۰ میلیارد ریالی گذشته شهرداری اردکان، خاطرنشان کرد: بدهی شهرداری‌ها با توجه به عملیات طرح‌های عمرانی گسترده، امری طبیعی است و در حال حاضر نیز شهرداری اردکان با بدهی ۱۶۰ میلیارد ریالی روبروست.

شهردار با عنوان این که قسمتی از بلوار ولیعصر و پارک اشراق به محل اختصاصی دوچرخه‌سواری شهروندان اردکان اختصاص خواهد یافت، تصریح کرد: بعد از پارک بانوان آزادی، دومین پارک بانوان در حاشیه بلوار غدیر تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری خواهد رسید و طرح پارک سوم بانوان نیز در محل خیابان حضرت مهدی (عج) به زودی مصوب و  به اجرا در خواهد آمد. 

«جواد شاکر اردکانی» رئیس شورای شهر اردکان نیز در این جلسه به اقدامات شورای پنجم در این شهر اشاره کرد و گفت: ایجاد خیابان شهیدان افخمی، آزادسازی‍‌های انجام شده، تکمیل میدان جوادالائمه، تکمیل طرح سلطان العلما، آغاز به کار طرح بزرگ مجموعه سینما آزادی اردکان و بهسازی بلوار آیت الله خاتمی(ره) از جمله خدمات مهم این دوره شورا بوده است.

وی افزود: اصلاح و آسفالت جاده کشتخوان پسته‌زارهای اردکان از میدان امام حسین(ع) تا پارک کوهستان، مشارکت در مباحث فرهنگی و کتابخوانی و ساخت میدانگاه اردکان از دیگر بخش‌های مهم مصوبات شورای شهر اردکان بود.

رئیس شورای شهر اردکان به جذب سرمایه 150 میلیارد ریالی از بخش خصوصی در نهضت آسفالت اردکان اشاره کرد و افزود: شهرداری اردکان نیز موظف به تامین همین مبلغ جهت تکمیل طرح‌های نیاز به آسفالت و ترمیم مسیرهای فاضلاب شهری شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري اردکان پارک بانوان تا پایان سال شهر اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط بمنظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولد سازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تأمین منابع مالی و بهره برداری سریع از این پروژه تأکید و ادامه‌داد: با توجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچ گونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضا شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

گفتنی است این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت ۴ ماه احداث و در هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6089059

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان