Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@01:14:57 GMT

مسعود فراستی در دورهمی: فیلم‌های آشغال ایرانی را نبینید!

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۶۳۹۶

‍‍‍‍‍‍

در ادامه بخش‌هایی از صحبت‌های او را می‌خوانید:

*‌ای مردم! تهیه‌کنندگان و سینماگران ایرانی آمده‌اند شما را بچاپند! برای خودتان احترام قائل باشید و نروید و این فیلم‌های ایرانی را نبینید! بروید بیلی‌وایلدر ببینید، ده بار هم اگر «آپارتمان» و «ایرما خوشگله»‌ی بیلی‌وایلدر را ببینید خسته نمی‌شوید.

* با پول کثیف نمیشود فیلم تمیز ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* خروجی پولِ کثیف، میشود فیلم کثیف.

* تهیه‌کنندگانی به سینمای ایران آمده‌اند که کارشان پولشویی است و عشقشان عکس یادگاری با سلبریتی‌هاست، خروجی کارشان هم میشود این فیلم‌های آشغال!

* سلبریتی‌های ایرانی با پولِ کثیف رشد کرده‌اند و با پولِ کثیف شده‌اند سلبریتی.

در ادامه این ویدیو را می‌بینید:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: مسعود فراستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد

یک مسئول محور مقاومت از ادامه مأموریت و وظایف مستشاران ایرای در سوریه خبر داد و تأکید کرد با حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، این مأموریت‌ها متوقف نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری المیادین به نقل از این مسئول محور مقاومت گزارش داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایف توافق شده با دمشق، هر جا که لازم است در سوریه به طور عادی مأموریت خود را انجام می دهند و هیچ گونه عقب نشینی (در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق) صورت نگرفته است.

منبع مذکور افزود: اساسا هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق و هماهنگی دولت سوریه در این کشور حضور دارند.

وی گفت: آنچه در رسانه‌های بین المللی و سایت‌های عربی درباره تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانیان و کاهش تعداد نیروها منتشر می شود، صحت ندارد.

در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق که در تاریخ سیزدهم فروردین ماه صورت گرفت، هفت نفر از جمله سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سلبریتی تراز یعنی پهلوان رزاز
  • سپاه پاسداران جان می‌دهد تا عزت ایران و ایرانی باقی بماند
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • گفت‌وگو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • گفت و گو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • ناگفته‌هایی از مزایده زباله در ایران / پول‌سازی ۱۰ میلیارد دلاری آشغال‌ها در سال