Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@14:07:21 GMT

اسدآباد در وضعیت سفید کرونا

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۶۸۸۴

اسدآباد در وضعیت سفید کرونا

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه اسدآباد نخستین شهرستان همدان در وضعیت سفید کروناست گفت: در حال حاضر در فاز مدیریت این بیماری هستیم.

 بهنام‌رضا مخصوصی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه اسدآباد نخستین شهرستان استان همدان در وضعیت سفید شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است اظهار کرد: با کمک مردم با فرهنگ و مسوولان، مدیران و فعالان فضای مجازی، رسانه‌ها و مدافعان ایثارگر سلامت به این مهم دست یافته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همچنان در فاز مدیریت کرونا ویروس هستیم و از مردم می‌خواهیم همچنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از تردد غیر ضروری در اماکن شلوغ اجتناب کنند گفت: اطمینان داشته باشیم که «خانه امن‌ترین پناهگاه» برای مقابله با بیماری کرونا است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به بازگشایی مساجد و برگزاری نماز جمعه و جماعت بیان کرد: حضور در جماعات و مساجد برای سالمندان، کودکان، افراد پرخطر و دارای بیماری زمینه‌ای نظیر بیماران دیابتی، زنان باردار، افراد چاق، بیماران کلیوی، دیالیزی، بیماران تنفسی، آسم، بیماران ضعف سیستم ایمنی، سرطانی، افراد مشکوک به کرونا، افراد مبتلا و خانواده آنها توصیه نمی‌شود.

وی با تاکید به اینکه در صورت رعایت این موارد می‌توان وضعیت سفید شهرستان را تثبیت کرد افزود: مردم درخواست می‌کنیم در صورت حضور در این مجامع، ماسک و دستکش و مهر، تسبیح و سجاده اختصاصی به همراه خود داشته باشند.

رضا مخصوصی ضمن قدردانی از همکاری مردم شهرستان در مقابله با کرونا، از ایثارگری‌های مدافعین سلامت و کادر بهداشت و درمان شهرستان اسدآباد تقدیر کرد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان دانشکده علوم پزشکی بیماری کرونا وضعیت سفید اسدآباد وضعیت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمدرضا رضایی گفت: افراد کم‌توان یا توان‌خواهان می‌توانند از پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی و یا بیماری خود بهره‌مند شوند که برای بهره‌مندی از این خدمات بیمه سلامت می‌توانند اقدام کنند.

وی افزود: مسیر استفاده از این خدمات بیمه سلامت، پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی است که در این راستا سازمان بهزیستی توانخواهان تحت پوشش خود را براساس شش گروه اختلال عملکردی به سازمان بیمه سلامت ایران معرفی می‌کند.

رضایی ادامه داد: این شش گروه اختلال عملکردی شامل اختلالات کم‌توانی ذهنی، جسمی- حرکتی، روانی، بینایی، شنوایی، صوت و گفتار هستند.

مدیر کل بیمه سلامت خوزستان ادامه داد: پس از معرفی افراد کم‌توان دارای یک یا چند نوع از اختلالات عملکردی از سوی سازمان بهزیستی، این افراد می‌توانند از ۵۹ کد خدمت توانبخشی در حیطه‌های مختلف شامل؛ کاردرمانی، گفتاردرمانی، بینایی سنجی، شنوایی شناسی، ارتوپدی فنی (اعضای مصنوعی) و فیزیوتراپی با پوشش ۷۰ درصدی سازمان بیمه سلامت ایران در کلیه مراکز طرف قرارداد با مالکیت‌های مختلف دولتی، عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی بهره‌مند شوند.  

دیگر خبرها

  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال