Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@03:58:37 GMT

دستگیری 2 سوداگر مرگ و کشف یک تن مواد مخدر در زاهدان

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۶۹۶۶

دستگیری 2 سوداگر مرگ و کشف یک تن مواد مخدر در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 2 سوداگر مرگ و کشف یک تن و 172کیلوگرم مواد مخدر در زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر جابه جایی یک محموله مواد افیونی توسط قاچاقچیان مسلح با 2 دستگاه پژو 405 در یکی از محورهای فرعی منتهی به شهر زاهدان بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زاهدان به همراه چند تیم از یگان امداد ضمن شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان با اجرای کمین در مسیر عبور آنان، محموله مواد مخدر را ظهر روز گذشته شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تکاوران پلیس به محض ورود محموله مواد مخدر به منطقه کمین در یک اقدام هماهنگ، با قاچاقچیان درگیر که اعضای این باند پس از ساعتی درگیری تاب مقابله با آتش پرحجم پلیس را نیاوردند و به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این درگیری مسلحانه 2 سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از خودروها یک تن و 172 کیلو و 632 گرم  مواد مخدر شامل 924 کیلو و 182 گرم تریاک، 209 کیلو و 450 گرم حشیش، 39 کیلوگرم هروئین به همراه مقادیری سلاح و مهمات کشف شد.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند قاچاق خاطر نشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی اعضای باندهای قاچاق، سوداگران مرگ در امان نخواهند بود چراکه چشمان تیز بین پلیس، هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر زاهدان پلیس مرگ مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته (7 اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از 10 ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود