Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@10:34:04 GMT

برگزاری مسابقه مجازی هم زمان با روز قدس

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۷۳۵۴

برگزاری مسابقه مجازی هم زمان با روز قدس

محمد مهدوی گفت: کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام عنبرآباد در راستای تولید محتوا به منظور بزرگداشت روز جهانی قدس مسابقه مجازی در رشته های نقاشی، شعر خوانی و قصه گویی را برگزار کرد.

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام عنبرآباد در راستای تولید محتوا به منظور بزرگداشت روز جهانی قدس مسابقه مجازی در رشته های نقاشی، شعر خوانی و قصه گویی ویژه کودکان و نوجوانان را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 



مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام در خصوص نحوه اجرای این مسابقه اظهار کرد: کودکان و نوجوانان علاقمند به شرکت در رشته نقاشی می بایست موضوعی متناسب با روز قدس را به صورت نقاشی به تصویر کشیده و برای ما ارسال کنند تا ما پس از بررسی آثار رسیده به بهترین ها جوایزی اهدا کنیم.

وی اضافه کرد: میزان استقبال بچه ها از گروه قصه گویی کودکان و نوجوانان تاکنون بسیار خوب بوده است و در مسابقه مجازی با محوریت روز قدس تاکنون بیش از ۵۰ اثر ارسال شده است.

مهدوی عنوان کرد: در رشته شعر و قصه گویی والدین می بایست فایل صوتی از شعر خوانی و قصه گویی کودکان خود را از طریق گروه قصه گویی برای ما ارسال کرده تا ما از میان آثار دریافتی، بهترین آثار را انتخاب کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام ابراز کرد: مسابقه مجازی روز قدس با هدف آشنایی کودکان با سرزمین فلسطین، قدس شریف و همچنین احساس همدردی با کودکان این سرزمین اجرا شدند تا از این طریق اعتراض خود را نسبت به اشغال قدس، کشتار کودکان بی گناه و مردم مظلوم آن اعلام کنیم.

 

وی یادآور شد: گروه قصه گویی مجازی کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام که در راستای فعالیت های فرهنگی کانون در ایام کرونایی و هم زمان با نیمه شعبان راه اندازی شد، تاکنون چندین مسابقه از طریق این گروه برگزار شده و جوایزی نیز به کودکان اهدا شده است.

مهدوی بیان کرد: این گروه سعی دارد اوقات فراغت کوکان و نوجوانان را پر کرده و با اجرای مسابقه های فرهنگی بچه ها را با کتاب و کتاب خوانی آشنا کرده و از سوی دیگر نیز میزان مطالعه در خانواده ها را افزایش دهد چرا که والدین قبل از هر مسابقه باید کتاب هایی متناسب با موضوعات مطرح شده در گروه را برای کودکان خوانده تا آنها برداشت های خود از خوانش این کتاب ها را به صورت شعر و قصه برای ما ارسال کرده و یا به تصویر کِشند.

مدیر کانون فرهنگی هنری نوالرضا علیه السلام خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با راه اندازی این گروه گامی در راستای فرهنگ مطالعه به خصوص آشنایی کودکان و نوجوانان با سیره امامان معصوم علیهم السلام برداریم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: بزرگداشت روز قدس روز جهانی قدس مسابقه مجازی قدس مسابقه روز قدس کتابخوانی کتاب کودکان و نوجوانان مسابقه مجازی قصه گویی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از امروز در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه آغاز شد.

زهرا آب سوران، در مراسم آغاز این جشنواره افزود: با تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره نوزدهم ۲۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شد که پس از پایش، ۱۰ گروه نمایشی امروز و فردا نهم اردیبهشت با هم به رقابت می پردازند.

آب سوران اظهارکرد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی با هدف عمومی و مردمی سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی و با شعار "این صحنه خانه ماست" برگزار خواهد شد.

وی گفت: آذربایجان‌غربی ماهها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت و در این راستا تلاش شد تا داورانی از جنس هنر و تجربه برای داوری این رقابتهای هنری انتخاب شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: دبیرخانه جشنواره؛ عباس پویان، فاطمه برمال و سمیه حسین نژاد را به عنوان داوران مرحله استانی جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی کرده است.

نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روزهای هشتم و نهم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی