Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@14:34:30 GMT

نماز عید سعید فطر در مناطق روستایی اقامه خواهد شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۷۳۵۶

نماز عید سعید فطر در مناطق روستایی اقامه خواهد شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: نماز عید سعید فطر به همت فعالان کانون های مساجد در مناطق روستایی اقامه خواهد شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نماز عید سعید فطر طبق سنوات قبل به همت فعالان کانون های مساجد در مناطق روستایی اقامه خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این حرکت دینی و فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت در مناطق روستایی به صورت منسجم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام مسئول افزود: ائمه جماعات مستقر در مناطق روستایی نیز مشارکت بسیار خوبی در این حرکت فرهنگی دارند و با هماهنگی فعالان کانون های مساجد با انسجام بیشتری برگزار خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: مشارکت و توزیع بسته های معیشتی، فرهنگی و بهداشتی به دلیل شیوع بیماری کرونا در مناطق محروم و اجرای برنامه های فرهنگی از طریق مجازی از عمده فعالیت های کانون های مساجد در ماه مبارک رمضان امسال بود.

 

سقاء اذعان داشت: برنامه های جزءخوانی قرآن کریم در برخی از روستاهای که درگیر بیماری کرونا نبودند با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد و امیدواریم از سال آینده بتوانیم این برنامه با قوت بیشتری برگزار شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: البته توزیع افطاری ساده و غذای گرم در بین محرومان و نیازمندان از دیگر کارهای خداپسندانه فعالان کانون های مساجد بود که با مشارکت خیرین انجام شد.

 

سقاء اظهار داشت: حرکت های خودجوش فرهنگی و خیرخواهانه امسال نسبت به سال های قبل افزایش چشمگیری داشت که نشان می دهد همه نوجوانان و جوانان برای مشارکت در این نوع فعالیت ها نیز آماده از خود گذشتگی هستند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبارزه با کرونا ویروس کنترل شیوع کرونا ویروس پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقامه نماز عید سعید فطر مناطق روستایی اردبیل فعالان کانون های مساجد مناطق روستایی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام (ره) امروز با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه (س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900309

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام