Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ثبت درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان دوره‌های کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و دکترای حرفه‌ای سامانه سجاد تا 10 خردادماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مهلت ثبت درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان دوره‌های کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و دکترای حرفه‌ای سامانه سجاد تا 10 خردادماه سال جاری تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است بر اساس اطلاعیه سازمان امور دانشجویان در صورت تداوم وضعیت بیماری، میهمانی و انتقال دانشجویان تحت شرایط موجود و موافقت مؤسسات مبدأ و مقصد با درخواست‌های میهمانی و انتقال با بازگشت به شرایط عادی در مؤسسات آموزش عالی امکان‌پذیر خواهد بود.

دانشگاه تنها درخواست‌هایی را بررسی خواهد کرد که از طریق این سامانه ثبت شده باشد؛ بنابراین تمام متقاضیان میهمانی که مایل هستند در ترم آتی درخواست انتقال، میهمانی و میهمانی دائم آنان بررسی شود، از طریق این سامانه اقدام کنند.

هرگونه سیاست کلان در مورد میهمانی و انتقال در صورت عادی شدن شرایط و شروع به فعالیت موسسات و دانشگاه‌های کشور تابع آیین نامه نقل و انتقال و موافقت دانشگاه مبدا و مقصد بوده و امکان نقل و انتقال در صورت داشتن ظرفیت و مهیا بودن شرایط در دانشگاه مقصد و موافقت دانشگاه مبدا امکان پذیر است.

پس از اتمام ثبت نام دانشجویان متقاضی، دانشگاه مبدا تا ۱۵ تیر نسبت به بررسی درخواست‌ها اقدام و از ۱۶ تیرماه تا ۳۱ مرداد ماه دانشگاه‌های مقصد درخواست‌های موافقت شده توسط دانشگاه مبدا را بررسی می‌کند.

دانشجویان می‌توانند پس از ثبت درخواست و دریافت کد پیگیری نتیجه درخواست خود را از طریق سامانه سجاد پیگیری کرده و از مراجعه حضوری به دانشگاه‌ها و سازمان با توجه به شرایط موجود خودداری کنند.

راهنمای ثبت درخواست در سامانه:

لینک راهنمای کامل ثبت درخواست، در صفحه قوانین و مقررات سامانه سجاد موجود است.

 درصورتی‌که قبلاً از خدمات سامانه سجاد استفاده نکرده‌اید، ابتدا باید ثبت‌نام کرده و سپس از منوی خدمات – اداره کل دانشجویان داخل- درخواست انتقالی و مهمانی ثبت کنید. در مرحله سوم ثبت‌نام دقت فرمایید که باید مقطع تحصیلی دانشگاهی خود (دانشگاه مبدأ) را با وضعیت شاغل به تحصیل وارد کنید.

 اگر پس از ورود به سامانه منوی انتقالی و مهمانی را مشاهده نمی‌کنید، یکی از سه حالت زیر امکان‌پذیر است:

 در مرحله ورود سوابق تحصیلی، مقطع دانشگاهی خود را وارد نکرده‌اید.

 دریکی از مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و دکترای حرفه‌ای شاغل به تحصیل نیستید.

 بازه زمانی ثبت درخواست هنوز شروع نشده یا به اتمام رسیده‌است.

 اگر قبلاً در سامانه سجاد ثبت‌نام کرده‌اید، از بخش ورود به سامانه اقدام به ورود و ثبت درخواست نمایید. نام کاربری، کدملی شما است و رمز عبور را در زمان ثبت‌نام انتخاب کرده‌اید. در صورت فراموشی رمز، از طریق گزینه «رمز خود را گم‌کرده‌ام» در صفحه ورود به سامانه اقدام کنید.

انتهای پیام/4084/

منبع: آنا

کلیدواژه: انتقال ثبت میهمانی میهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاه مبدا سامانه سجاد ثبت درخواست ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد

به گزارش «تابناک»، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ فروردین ماه جاری  و اطلاعیه‌های تاریخ‌ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به  مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ دهم اردیبهشت ماه برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری  نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

لذا داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌های مذکور و این اطلاعیه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد