Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتوان گریزمان، مهره غیرقابل فروش بارسلونا است.

طرفداری- آنتوان گریزمان، ستاره 28 ساله فرانسوی با وجود انتقال پر سر و صدایی که به بارسلونا داشت، فصل خیلی درخشانی را سپری نکرد و عملکرد او در 37 بازی این فصل بارسلونا، ثبت 14 گل و 4 پاس گل بوده است. این مسئله باعث شده شایعاتی در خصوص جدایی او از بارسلونا در تابستان 2020 ایجاد شود و حتی مسئله معاوضه گریزمان و لائوتارو مارتینز هم مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش موندو دپورتیوو، علی رغم شایعات و علاقه تیم هایی چون نیوکاسل و پاری سن ژرمن به آنتوان گریزمان، او غیرقابل فروش است و در بارسلونا خواهد ماند. بارسلونا به گریزمان همچنان اعتماد دارد و عملکرد او در تمرینات، کاملا متقاعد کننده بوده است. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آنتوان گریزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش: حمله اسرائیل به رفح غیرقابل تحمل خواهد بود

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، گوترش دوشنبه در دیدار با سرجیو ماتارلا رئیس جمهوری ایتالیا در مورد مذاکرات آتش‌بس در غزه گفت: این فرصتی است که نباید آن را از دست داد.

وی همچنین درباره احتمال حمله رژیم صهیونیستی به رفح گفت: حمله زمینی به رفح غیرقابل تحمل خواهد بود زیرا تبعات انسانی ویرانگری خواهد داشت و تاثیرات بی‌ثبات‌کننده‌ای برای منطقه دارد.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس دوشنبه در تماس تلفنی با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر و «سید عباس کامل» رئیس دستگاه اطلاعات مصر از موافقت حماس با پیشنهاد دوحه و قاهره درباره آتش‌بس در نوار غزه خبر داد.

«طاهر النونو» از رهبران حماس نیز گفت که با پیشنهادی که شامل برقراری آتش‌بس، بازسازی ویرانه‌ها، بازگشت آوارگان فلسطینی و آزادسازی اسراست، موافقت کردیم.

اندکی پس از موافقت حماس با طرح آتش‌بس، دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در بیانیه‌ای تأیید کرد که کابینه جنگ اسرائیل به حمله زمینی به رفح رای مثبت داده است.

براساس گزارش دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی، کابینۀ جنگ این رژیم به اتفاق آرا تصمیم به ادامه عملیات در رفح گرفت تا به ادعای خود «فشار نظامی بر حماس را برای آزادی اسرا و دستیابی به دیگر اهداف جنگ» ادامه دهد.

ساعاتی بعد رژیم صهیونیستی به رفح حمله کرد که بر اثر آن پنج تن از جمله یک کودک شهید شدند.

دیگر خبرها

  • گوترش: حمله اسرائیل به رفح غیرقابل تحمل خواهد بود
  • بارسلونا فقط به یک بازیکن در خط حمله‌ خود اعتماد دارد
  • منابع صهیونیستی: آتش‌بس مورد قبول حماس، برای اسرائیل غیرقابل قبول است
  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • سلامت آب‌های بسته بندی هیچ مشکلی ندارد/ به شایعات توجه نکنید
  • سلامت آب‌های بسته بندی هیچ مشکلی ندارند/ به شایعات توجه نکنید
  • سپیدار بهترین عملکرد فروش
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!