Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه آمریکایی گزارش داد که سوزاندن محصولات کشاورزی در سوریه بر پایه دستوراتی بوده است که رئیس جمهور آمریکا با اجرای آن موافقت کرده است. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، پس از آنکه دمشق مدعی شد نیرو‌های آمریکایی محصولات کشاورزی سوریه را به آتش کشیدند، وبگاه خبری شبکه «اسکای نیوز» به نقل از روزنامه آمریکایی «اینترنشنال بیزنس تایمز» در این ارتباط گزارش داد که از بین بردن این محصولات طبق دستوراتی صورت گرفته که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا با آن موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق این گزارش، نیرو‌های آمریکایی طی روز‌های گذشته با استفاده از بالگرد‌های آپاچی و پرتاب بالن‌های حرارتی در مزارع گندم استان «الحسکه» باعث آتش سوزی در زمین‌های کشاورزی این استان شدند.

مقامات سازمان ملل نیز ضمن ابراز نگرانی از آتش سوزی در زمین‌های کشاورزی سوریه، گفتند که این اقدام درست در زمانی صورت گرفته است که ویروس کرونا امنیت غذایی را در برخی مناطق به مخاطره انداخته است.

در گزارش اینترنشنال بیزنس تایمز آمده است که نیرو‌های آمریکایی این اقدام را بر پایه دستورات کاخ سفید انجام داده‌اند.

به گفته برخی منابع، مجموع زمین‌هایی کشاورزی که تنها در تاریخ هفدم ماه مِی در استان‌های حلب (غرب سوریه)، استان الرقه (شمال سوریه) و الحسکه (شمال شوریه) آتش گرفته است، به ۳۰۰ هکتار می‌رسد.

در همین ارتباط، استا‌ن‌های «الدرعاء» و «السویداء» نیز چند روز پیش شاهد حادثه‌ای مشابه بودند؛ طبق گزارش‌ها، ده‌ها هکتار زمین کشاورزی در این دو استان تبدیل به خاکستر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ محمد برزعلی افزود: پیش بینی می‌شود امسال در بیش از یک میلیون تُن گندم و ۱۱۰ هزار تُن کلزا و یکصد هزار تُن جو در استان برداشت شود.

علی اکبر مهقانی، معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی گلستان نیز از کشاورزان خواست: محصولات خود را فقط به مراکز مجاز تحویل دهند.

مریم برزنونی رئیس اداره فناوری و مکانیزه جهادکشاورزی گلستان هم با بیان اینکه سه هزار کمباین آماده برداشت محصولات کشاورزی در استان است، خاطرنشان کرد: پیش بینی سوخت کمباین‌ها از هم اکنون انجام شود.

وی تاکید کرد: حمل محصولات در ماشین‌های بدون کاور ممنوع است.

دیگر خبرها

  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • بن‌گویر با دنده‌های شکسته مرخص شد
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در استان گلستان
  • خودروی وزیر تندرو اسرائیلی چپ کرد / عبور از چراغ قرمز
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد