Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:31:59 GMT

رژه خودرویی به مناسبت سوم خرداد در خرمشهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۷۸۰۳

رژه خودرویی به مناسبت سوم خرداد در خرمشهر برگزار شد

به گزارش ایرنا رژه خودرویی و موتوری با حضور نیروهای ارتش ،سپاه، نیروی انتظامی، بسیج از مسجد جامع خرمشهر تا میدان شهید مطهری(ره) این شهر برگزار شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران گفت: خرمشهر نماد پایداری و مقاومت است و برای ساختن دوباره و رفع مشکلات خرمشهر نیاز به همت بلند و مدیریت جهادی و مشارکت همه جانبه مردم و مسوولان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحیدری رونمایی از تمبر ۴۰ سالگی دفاع مقدس و اپلیکیشن یادمان‌ها و مکان‌های دفاع مقدس خرمشهر را از دیگر برنامه‌های سوم خرداد اعلام کرد و گفت:به همین مناسبت بخش داخلی زنان، آی سی یو و فیزیوتراپی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) خرمشهر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

حیدری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات مقابله با بیماری کرونا در خرمشهر گفت:با همکاری بیوت مراجع تقلید، علما، روحانیون و شیوخ عشایر برنامه‌های دید و بازدید و نماز روز عید فطر بخاطر قطع زنجیره کرونا برگزار نخواهد شد.

وی افزود:اصناف و بازاریان خرمشهر نیز همکاری خوبی با ستاد مبارزه با کرونا داشته‌اند و در ۲ روز آینده ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای درون شهری نیز تعطیل است.

به گزارش ایرنا، سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان روز مقاومت،ایثار و پیروزی نامگذاری شده است.
آزادسازی خرمشهر که پس از ۵۷۸ روز اشغال در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ با ایثار، عشق، جانبازی و به کارگیری پیچیده ترین فنون نظامی حاصل شد، نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس شناخته شده و از این روز به عنوان نمادی از پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن یاد می‌ شود.
عملیات بیت‌المقدس که بعدها به نام فتح خرمشهر معروف شد، در جبهه‌ای به طول ۱۷۰ کیلومتر و به وسعت ۶ هزار کیلومتر مربع اجرا شد.
این عملیات سرنوشت جنگ عراق علیه ایران را رقم زد و نقشی راهبردی و تاریخی در مسیر پیروزی ایران و تقویت روحیه ایستادگی بین رزمندگان و آحاد ملت ایران ایفا کرد.

برچسب‌ها خرمشهر سالروز فتح خرمشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر سالروز فتح خرمشهر خرمشهر سالروز فتح خرمشهر سوم خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، حمید محله‌ای مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: تاکنون از 22 شرکت، 14 شرکت خودرویی به سامانه جامع خدمات پس از فروش متصل شده اند و بقیه شرکت‌ها طبق قانون بودجه 1402 تا پایان آذر ماه فرصت دارند تا به استعلام‌های مربوط به خدمات پس از فروش در سامانه جامع خدمات، پاسخ دهند.

حمید محله‌ای گفت: زیرساخت‌های لازم برای اتصال شرکت‌های خودرویی شامل تولید کننده، وارد کننده و مونتاژ کننده را برای اتصال به سامانه جامع خدمات پس از فروش فراهم کرده ایم.

مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت افزود: تاکنون از 22 شرکت، 14 شرکت خودرویی به سامانه جامع خدمات پس از فروش متصل شده اند، اما هنوز دو شرکت بزرگ خودروساز کشور به این سامانه متصل نشده اند.

محله‌ای در ادامه گفت: طبق آیین نامه اجرایی تبصره 10 قانون بودجه 1402 شرکت‌های خودرویی تا پایان آذر ماه فرصت دارند تا به استعلام‌های مربوط به خدمات پس ازفروش که در سامانه جامع خدمات پس از فروش مطرح می شود پاسخ دهند.

به گفته محله‌ای یکی از مهم‌ترین مزیت‌های اتصال شرکت‌های خودرویی به سامانه جامع خدمات پس از فروش شفافیت ارائه خدمات آن‌ها و ایجاد امکان شکایت از عملکرد این شرکت‌ها توسط مردم است.

لازم به ذکر است بر اساس ماده 4 قانون حقوق مصرف کنندگان همه شرکت‌های خودرویی شامل تولید کننده، وارد کننده و مونتاژ کننده موظف هستند خدمات پس از فروش ارائه دهند و بر اساس ساز و کار‌های وزارت صمت این خدمات باید در بستر سامانه جامع خدمات پس از فروش اتفاق بیفتد.

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها