Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال گل‌ریحان البرز گفت: قطعا بهترین تصمیم برگزاری ادامه مسابقات بود چون به این شکل، حق به حقدار می‌رسد. تاریخ انتشار: 12:31 - 03 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۲۴۸۲

محمد نصرتی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص از سرگیری مسابقات در اوایل تیرماه اظهار داشت: قطعا بهترین تصمیم برگزاری ادامه مسابقات بود چون به این شکل، حق به حقدار می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام باشگاه‌ها هم به این نتیجه رسیده‌اند که در مسابقات حاضر شوند.

وی ادامه داد: در مسابقات باید تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود تا بازیکنی یا اعضای کادرفنی تیمی دچار این بیماری نشوند. البته باید قبل از مسابقات از تمامی بازیکنان آزمایش کرونا گرفته شود تا بازیکنی آلوده به این ویروس نباشد و به بازیکنان دیگر سرایت ندهد.

سرمربی تیم فوتبال گل‌ریحان البرز گفت: باید دست به دست دهیم تا این ویروس را ریشه‌کن کنیم. بالاخره این اتفاقی است که تا به حال رخ نداده بود و همه مردم جهان را غافلگیر کرد و فوتبال هم از این مسئله مستثنی نیست. نمی‌شود همه مشاغل آزادانه کار کنند، اما فوتبال تعطیل باشد.

نصرتی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم همه تیم‌ها بهداشت فردی و عمومی رعایت کنند تا این نُه هفته هم به سلامت به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: لطفی: سازمان لیگ برای تیمی که اصرار به مسابقات دارد یک جام بخرد!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا محمد نصرتی کرونا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی که در زمین‌های تنیس مجموعه مارینا کیش و پلاژ بانوان در حال برگزاری است، تیم‌های مدعی جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کردند.

در دیدارهای بخش بانوان تیم غزاله آذر پرست – مارال چریکی با نتیجه ۳-۶ و ۴-۶ از سد سعیدیان – سوگند ضمیرزاده عبور کردند، زوج ساره هژبر و فاطمه سرسنگی نیز با نتیجه ۶ بر ۳ و ۶ بر ۳ برابر فاطمه حجازی و پریا پارسیان به پیروزی رسیدند. یاسمن حیدری و شیرین سیدیان با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) سوگند اسدی و فریماه نورینانی را شکست دادند و تیم نیکی ثابتی و نیکو شیرازی‌فر با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) زوج نیلوفر قنودی و درنا یگانه را مغلوب کردند.

در بخش آقایان نیز تیم فرهان اهرزاد و امیرعلی بنده نژاد با نتیجه ۶ بر یک و ۶ بر یک زوج کاوه ادیبی و خان‌محمدی را از پیش رو برداشتند. مهدی بازگیر و علی رئیسی با نتیجه (۵-۷ و ۳-۶) زوج مانی منصوری و سینا یگانه را شکست دادند. سالار ریاحی و ملک محمدی با نتیجه ۲-۶ و ۶-۷ تیم کامبیز درویش نژاد و سامی داوطلب را بردند و در نهایت تیم شهریار اهرزاد و مسعود پیروزی با نتیجه ۲ بر یک تیم نوید آبیاری و امیر حسین آسودی را شکست دادند.

این مسابقات امروز با انجام دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی و نهایی پیگیری می‌شود. هفته دوم این رقابت‌ها از ۱۰ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا کیش و پلاژ بانوان آغاز و در حال برگزاری است.

سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان است و کسری حجازی مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد، در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند.

کد خبر 6095008

دیگر خبرها

  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس