Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمدرضا مهماندار صبح امروز طی مراسمی از منش انسان دوستانه دو نفر از افسران پلیس راهور پایتخت که طی روز‌های اخیر ویدیو‌های از آن‌ها در شبکه‌های مجازی در حال باز پخش و انتشار است، تقدیر کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سردار "محمدرضا مهماندار" صبح امروز طی مراسمی از منش انسان دوستانه دو نفر از افسران پلیس راهور پایتخت که طی روز‌های اخیر ویدیو‌های از آن‌ها در شبکه‌های مجازی در حال باز پخش و انتشار است، تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ دوم" ایرج محمدی" و سروان "صحرایی "؛ از افسران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران هستند که با انجام اقدامات انسان دوستانه سوژه شبکه‌های اجتماعی شدند و کلیپ منش مردمی آنان تحسین مردم و کاربران فضلی مجازی را در پی داشت

گفتنی است سرهنگ" محمدی" هنگام گشت زنی در بزرگراه همت با تعدادی کودک کار مواجه شد که قصد رد شدن از عرض بزرگراه را داشتند، اما به واسطه سرعت بالای خودرو‌های عبوری تا وسط بزرگراه بیشتر نتوانسته بودند حرکت نمایند، محمدی متوجه خطر زیادی که جان این کودکان را تهدید می‌کرد شد و سریعا اقدام به متوقف نمودن خودرو‌های عبوری کرد و مسیر را برای کودکان باز نمود تا از بزرگراه عبور نمایند که این اتفاق از طریق یکی از رانندگان در حال حرکت ضبط شد و بازخورد زیادی در فضای مجازی داشت.

از طرف دیگر سروان "صحرایی" در بزرگراه صدر حین خدمت خود متوجه مرد مسنی می‌شود که قصد بالا رفتن از پله‌های عابر پیاده را دارد، اما به واسطه کهولت سن قادر به انجام این کار نیست، محمدی سریعا این شهروند عزیز را به دوش می‌کشد و با منشی متواضعانه چونان فرزندی این مرد کهنسال را تا انتهای پل عابر پیاده حمل می‌نماید که این رفتار زیبا نیز از طرف یکی از همشهریان عزیز توسط دوربین موبایل ثبت گردید و در فضای مجازی به سرعت وایرال شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در انتها از زحمات بی‌وقفه و رفتار فروتنانه و اقدامات انسان دوستانه هر دو این عزیزان قدردانی ویژه به عمل آورد و اظهار داشت: اصلی‌ترین وظیفه ما در پلیس راهور پایتخت خدمتگزاری به شهروندان عزیز تهرانی‌است و اقدام شما نیز به مثابه یک حرکت شریف از سمت پلیس نشانه‌ای بارز از همیاری و همراهی نیروی انتظامی با مردم است و جمله "پلیس خدمت‌گزار مردم است" را تحقق کامل می‌بخشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبکه اجتماعی پلیس رانندگی راهور انسان دوستانه پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، و به نقل از نشریه شماره ۴۴۱ خط حزب‌الله برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضبط شده و هر روز ساعت ۱۳ از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روز‌های اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه (س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند: «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

دیگر خبرها

  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • اقدام زیبا و تحسین‌برانگیز یک پاکبان در زنجان
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • بازداشت شیادان بی‌سواد در نقاب دلسوزان مجازی کنکور