Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@13:46:11 GMT

آغاز عملیات نصب تمثال شهدا در سطح شهر گرگان

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۸۴۰۹

آغاز عملیات نصب تمثال شهدا در سطح شهر گرگان

دادبود با بیان اینکه امروز به مناسبت سوم خرداد از تمثال شهید سلیمانی رونمایی شد، گفت: نصب تمثال شهدای مدافع حرم در سطح شهر گرگان در دستور کار قرار دارد.

«عبدالرضا دادبود» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: نصب تمثال شهدای استان گلستان و شهدای مدافع حرم از سال گذشته با پیگیری های سپاه نینوا استان در دستور کار شهرداری گرگان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار گرگان ادامه داد: خوشبختانه مراحل طراحی و انتخاب پیمانکار ساخت این مجموعه انجام شده است و نخستین تصاویر  مربوط به سپهبد قاسم سلیمانی امروز به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و پس از روز  جهانی قدس رونمایی شد.

 

دادبود با بیان اینکه تا دو ماه آینده سایر تمثال شهدای مدافع حرم نیز نصب و رونمایی می شود، متذکر شد: شهرداری در سال گذشته جشنواره های مختلفی با موضوع شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگزار کرده است.

 

وی گفت: در بخش کودکان و نوجوانان کتابچه هایی تهیه و توزیع شد و همچنین برای امسال نیز برنامه های متنوعی در حوزه کودک و نوجوانان و آشنایی با این شهید بزرگوار و در اقشار مختلف جامعه از حمله بانوان در نظر گرفته شده است.

 

شهردار گرگان یادآور شد: در بخش پروژه های عمرانی مهمترین پروژه ای که امسال در دستور کار قرار دادیم اجرای پروژه شهربازی است که از بهمن سال گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

 

دادبود گفت: تلاش خواهیم کرد برابر وعده ای که داده شد فاز نخست شهربازی گرگان به بهره برداری برسد و علاوه بر شهربازی در حوزه بافت تاریخی گرگان، مبلمان و کف سازی و دیوارسازی را در دستور کار قرار دادیم.

 

وی بیان کرد: پروژه پیاده راه خیابان امام خمینی (رحمه الله علیه) گرگان را امسال پیگیری می کنیم ولی با توجه به اینکه مجوز لازم برای این منظور صادر نشده است بحث های کف سازی و دیواره سازی آن در دستور کار قرار می گیرد.

 

شهردار گرگان متذکر شد: ساخت دور برگردان در خیابان جرجان براساس میزان بار ترافیکی در این محور نیز در دستور کار قرار دارد که این طرح به شورای ترافیک استان ارسال شده است.

 

دادبود با بیان اینکه امسال توجه ویژه ای به محلات شهر گرگان شده است، افزود: در این راستا مطالعات طرح اولویت بندی خدمات محلات سطح شهر به پایان رسیده است و این طرح از تیرماه آغاز می شود و در هر محله در راستای این طرح پنج خدمت مهم در نظر گرفته شده است.

 

وی گفت: برای اینکه بتوانیم مشکلات سطح شهر را با قید فوریت حل کنیم مرکز فوریت خدمات شهری نیز افتتاح شده است.

 

شهردار گرگان متذکر شد: امسال بودجه 600 میلیارد تومانی برای شهر گرگان در نظر گرفتیم و تحقق این بودجه علی رغم وجود کرونا شرایط خوبی دارد و به نظر می رسد که تلاش همکاران ما در حال رسیدن به نتیجه است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سپهبد سلیمانی سپهبد سلیمانی دادبود شهردار گرگان تمثال شهدا حماسه سوم خرداد سوم خرداد شهردار گرگان دستور کار قرار شهردار گرگان شهر گرگان سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رضا علیجانی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهداء طی روز‌های گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.
وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده اند.
علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.
وی ادامه داد: پیکر مطهر این شهدا برای تشخیص هویت به معراج شهدای تهران و انجام آزمایش تخصصی دی. ان.‌ای و استان محل اعزام فرستاده می‌شوند.

۹۲ شهید گمنام در ۴۲ یادمان استان ایلام به خاک سپرده شده اند.
استان ایلام دارای بیش از سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده است که در مقایسه با کل جمعیت استان در دهه ۶۰ (۲۵۰ هزار نفر) بیشترین تعداد ایثارگر کشور را به خود اختصاص داده است.
مناطق مسکونی استان ایلام بیش از ۳۰۰ بار مورد حمله هوایی رژیم بعث قرار گرفت و تا پایان جنگ تحمیلی و هنگام عملیات مرصاد در محاصره نیرو‌های عراقی بود.
شرهانی، نقطه ایثار، قلاویزان، سه راهی جندالله، قرارگاه بانروشان، کانال کمیل، قرارگاه شهید باقری، زمین فوتبال چوار، میمک و کوشک از جمله یادمان‌های دوران دفاع مقدس استان ایلام هستند.

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست
  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • تولید مجموعه‌های نمایشی با محوریت عملیات «وعده صادق» در دستور کار قرار دارد
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد