Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@14:28:30 GMT

مهدی طارمی تیتر یک رکورد پرتغال شد+عکس

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۸۴۱۷

مهدی طارمی تیتر یک رکورد پرتغال شد+عکس

مهاجم ملی پوش کشورمان که در تیم ریوآوه توپ می‌زند، تیتر یک روزنامه ورزشی معتبر پرتغالی‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی طارمی در فصلی که به همراه تیم ریوآوه سپری کرده، درخشش قابل قبولی داشته است. همین باعث شده تا برخی تیم ها به فکر استخدامش باشند.

روزنامه ورزشی رکورد، چاپ لیسبون به طارمی در گزارش امروز خود پرداخته است؛ حتی موضوع وی را تیتر یک خود کرده و تصویرش را روی جلد منتشرکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق نوشته این نشریه، باشگاه بنفیکا یکی از تیم های معتبری است که علاقمند به همکاری با طارمی است. ظاهرا  سوزا و جونیور، 2 مهاجم بنفیکا آینده مبهمی دارند و باشگاه پرتغالی گلزن ایرانی را گزینه ای مناسب برای جانشینی تلقی می کند.

طبق همین نوشته، ریوآوه برای فروش ستاره ایرانی اش 10 میلیون یورو درخواست کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی طارمی ورزشی رکورد پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد؛ او فضا‌ها را باز می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

دانیله آدانی درباره وضعیت خط حمله نراتزوری در فصل آینده سری A گفت: لائوتارو مارتینس تاکنون چیز‌هایی از خودش نشان داده که به ندرت از ستاره‌ها می‌بینیم؛ مواردی، چون رد کردن پیشنهاد‌های تیم‌های بزرگی، چون بارسلونا و رئال مادرید. او می‌خواهد قراردادش با اینتر را تمدید کند و با رفتار خود نشان می‌دهد که پیراهن اینتر را دوست دارد.

مدافع پیشین اینتر که پنج بازی ملی در کارنامه دارد، در مورد اینکه علاوه بر مارکوس تورام، مهدی طارمی یا یوشوا زیرکزی هم می‌توانند زوج خوبی با مارتینس در خط حمله اینتر تشکیل بدهند، خاطرنشان کرد: تورام به‌عنوان یک مهاجم پُرتحرک، فضا‌ها را باز می‌کند و به نظرم هیچ‌یک از آن‌ها (طارمی یا زیرکزی) کار او را انجام نمی‌دهند.

طارمی در ۱۷۸ دیداری که برای پورتو به میدان رفته، ۸۸ گل و ۵۴ پاس گل به نام خود ثبت کرده و در فصل ۲۵-۲۰۲۴ به اینتر ملحق می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد؛ او فضا‌ها را باز می‌کند
  • آهنگسازی در موسیقی کلاسیک ایرانی کتاب شد/ خواندن چند پژوهش
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • سردار به سبک طارمی پنالتی گرفت! (فیلم)
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی