Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی کجانی فرماندارویژه شهرستان ری، حسین نصرالله رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ ری و جمعی از مسئولان این شهرستان از جمله حاضرین در این مراسم با شکوه بودند.
فرماندارویژه شهرستان ری در این مراسم اظهارداشت: امروز در کنار مزار شهید احمد کاظمی که به گفته شهید سردار سلیمانی فاتح خرمشهر بود مقام ، یاد و خاطره شهدا را گرامی می داریم  و ملاک ، اهداف جوانان ، نوجوانان ما باید بر اساس نگاه به شهدا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اقتدار و ایثار فعلی کشور ریشه در دفاع مقدس دارد ، خاطرنشان کرد: دفاع فعلی ملت و مسئولین در این شرایط سخت از تمامیت ارضی کشور ما نشأت گرفته از دفاع مقدس و فتح خرمشهر است.

 توکلی با بیان اینکه فتح خرمشهر تنها فتح یک شهر نبود بلکه به معنای فتح یک ایده و نگاه بود تصریح کرد: در جریان فتح خرمشهر مردم به عنوان یک ایثار مقاومت در کنار نیروهای نظامی با روحیه مردمی ایستادگی کردند.
 ‏
 ‏این مسئول عنوان کرد: روحیه مردمی در مقاومت منجر به پیروزی خرمشهر شد، امروز نیز در این شرایط مردم باید در کنار مقام معظم رهبری و مسئولین باشند، در شرایط فعلی اگر مردم راه شهدا را ادامه دهند می توانیم بر مشکلات فائق شویم.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: رشادت های زحمت‌کشان عرصه سلامت در مقابله با کرونا نشان از روحیه جهادی ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس دارد و امروز نیز در بحث مقابله با ویروس کرونا با اقدامات جهادی خروجی های خوبی حاصل شد.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در روز قدس بیان کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در روز قدس باید مورد توجه قرار گیرد و همه در کنار هم در فضای همدلی و وحدت کارها را پیش بریم و اگر وحدت را به عنوان یک الگو و شهدا را به عنوان نقشه راه قلمداد کنیم قطعا به توفیق و پیروزی دست می یابیم.
توکلی درپایان با اشاره به اینکه اکثرشهدای مدافع حرم وهمرزمان شهید سلیمانی از خطه ری هستند افزود: امروز جوانان و همرزمان شهید سلیمانی از خطه ری هستند، لذا باید برای پرورش فکری و روحیه نوجوانان و جوانان در شهرستان ری الگویی برای مجموعه کاری تعریف شود و در این راه می توان از وصایای شهدای ری بهره گرفت و در نهایت مسایل و مشکلات کشور را مرتفع کرد.
در جریان آزادسازی خرمشهر ۶ هزار رزمنده اسلام شهید و ۲۴ هزار نفر نیز به درجه جانبازی نایل آمدند.
در این عملیات ۲۶ روزه همچنین حدود ۱۶هزار نیروی عراقی کشته و زخمی شدند و همچنین ۱۹هزار نفر نیز به اسارت رزمندگان اسلام درآمدند.

برچسب‌ها شهرستان ری سالروز فتح خرمشهر شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری سالروز فتح خرمشهر شهدا شهرستان ری سالروز فتح خرمشهر شهدا فتح خرمشهر شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان

ایسنا/کرمان شامگاه پنجم اردیبهشت ماه حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی در ورود به کرمان، در گلزار شهدای این شهر حضور پیدا کرد.

دادستان انتظامی قضات با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان ، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان نمود.

بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان