Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در بازدید دادستان فردیس از مناطق حواشی و گرمخانه فردیس، دستورات قضایی لازم به منظور ساماندهی معتادان متجاهر در گرمخانه این شهرستان صادر شد. تاریخ انتشار: 13:24 - 03 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۲۰۶

خبرگزاری میزان - در بازدید ناصرخاکی از مناطق حواشی و گرمخانه فردیس، دستورات قضایی لازم به منظور ساماندهی معتادان متجاهر در گرمخانه این شهرستان داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با اشاره به بازدید خود از مراکز جمع آوری زباله و گرم خانه این شهرستان، گفت: در بازدیدی که با همراهی مسئولان امنیتی و انتظامی و معاون فرماندار شهرستان از بیابان‌ها و محل گردآوری زباله‌های شهری و سپس گرمخانه فردیس انجام شد، دستورات قضایی لازم به منظور جمع آوری زباله‌ها و ساماندهی معتادان متجاهر در گرمخانه فردیس داده شد.

بیشتر بخوانید: آمار ابتلا به کرونا در همه گرمخانه‌ها صفر است

وی افزود: گرمخانه بانوان فردیس ظرفیت ۱۸ نفری دارد که با توجه به نداشتن سکنه دستور داده شد ضمن ساماندهی، نسبت به استقرار بانوان بی‌خانمان و متجاهر در این مکان اقدام شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان فردیس گرمخانه معتادان ساماندهی معتادان متجاهر گرمخانه فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه

رییس دادگستری زرند گفت:مشکل شهرستان وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در راستای اجرای سند تحول و تعالی دستگاه قضایی و به جهت رسیدگی به امور مددجویان و بررسی وضعیت زندان، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، به همراه جمعی از قضات از زندان شهرستان بازدید و به درخواست ۲۰۹ نفر از زندانیان رسیدگی کردند.

در حاشیه این بازدید رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: با عنایت به برنامه ریزی صورت گرفته و با توجه به ضرورت پایش پرونده زندانیان و سرکشی دوره‌ای از زندان ها، مشکلات زندانیان توسط قضات چهره به چهره بررسی و دستور تسریع رسیدگی به موضوعات مرتبط با مددجویان صادر شده است.

ابوالفضل فرحبخش با اشاره به استمرار بازدید‌های ماهیانه از زندان تصریح کرد: در برنامه بازدید از زندان علاوه بر رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان، وضعیت زندان‌ها از نظر رفاهی، بهداشتی بند‌های موجود و وضعیت غذایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس حوزه قضایی زرند گفت: مهمترین مشکل شهرستان وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است و که در این خصوص با توجه به در نظر گرفتن زمین برای احداث زندان جدید و قول مساعد رییس سازمان زندان‌های کشور برای تخصیص بودجه امیدواریم به زودی امکان ساخت و انتقال زندان به خارج از شهر فراهم گردد.

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد