Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@09:20:27 GMT

جوانان اردکانی به جمع فولادسازان کشور پیوستند

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۹۶۸۳

جوانان اردکانی به جمع فولادسازان کشور پیوستند

ایسنا/یزد تیم ۵ نفره جوانان متخصص اردکانیِ شاغل در مجتمع گندله سازی اردکان توانست بعد از ۱۰ روز کار شبانه‌روزی، کارخانه گندله سازی سناباد سنگان را که توسط پیمانکار چینی بدون ارائه نقشه به حال خود رها کرده بود، راه‎اندازی و به صورت تمام ظرفیت تحویل کارفرما دهد.

شهرستان اردکان در سال‌های اخیر بعنوان یکی از قطب های اقتصادی و صنعتی منطقه به ویژه در زمینه صنایع معدنی و فولادی مطرح شده است به طوری که جوانان زیادی در این بخش مشغول به فعالیت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سالهای گذشته مسئولان این شهرستان به ویژه دکتر «محمدرضا تابش» نماینده وقت مردم اردکان، نوید روزی را می‌دادند که جوانان بااستعداد اردکانی، با کسب تجربه و دانش لازم در صنعت اردکان، خودشان طرح‌های بزرگ صنعتی و فولادی را ایجاد و مورد بهره برداری قرار دهند و امروز شاهد تحقق این وعده و آرزو هستیم‌.

در همین راستا نیز روز گذشته یک تیم ۵ نفره از جوانان متخصص اردکانیِ شاغل در مجتمع گندله سازی اردکان توانستند بعد از ۱۰ روز کار شبانه روزی، کارخانه گندله سازی سناباد سنگان را که توسط پیمانکار چینی بدون ارائه نقشه به حال خود رها شده بود، راه اندازی و به صورت تمام ظرفیت تحویل کارفرما دهند.

دست اندرکاران این تیم متخصص و همراهانشان این موفقیت و حس افتخار و غرورآفرین  را به دکتر تابش نماینده سابق مردم اردکان، «محمود نوریان» رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سابق چادرملو و «محمودمصری نژاد» مدیر مجتمع صنعتی گندله اردکان، منتقل و از حمایت ها و زحمات آنان تقدیر کردند.

دکتر تابش نماینده دوره دهم مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز در پی این موفقیت طی یادداشتی برای این تیم متخصص اردکانی گفت: «راه اندازی کارخانه گندله سازی سناباد سنگان توسط تیم فنی گندله سازی اردکان، نشان داد که نبوغ و استعداد جوانان اردکانی درسایه مهارت و تجربه اندوزی‌ و پشتکار و صبوری می تواند افق‌های جدید قطع وابستگی به خارج و تکیه بر نیروهای مومن و صادق‌ داخلی را به رویمان بگشاید و به یکی از اهداف مهم استقرار صنایع درشهرمان نائل آییم.

 دست تک تک این جوانان برومند را به گرمی می‌فشارم، بر همت بلند آنان درود می‌فرستم و از مدیریت مهندس نوریان و نقش سازنده مهندس مصری نژاد در بها دادن و آموزش به این عزیزان سپاسگزارم و امیدوارم از وجود این مهندسین جوان و شایسته در سمت‌های مدیریتی به‌ نحو احسن استفاده شود.»

همچنین محمود نوریان رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سابق چادرملو نیز در بخشی از پیام خود در این باره آورده است: «خدا را شکر میکنم که به مرحله ای رسیده‌ایم که می‌توانیم افتخار کنیم کارشناسانی تربیت کرده‌ایم که در کشور مطرح هستند و میتوانند در سطح ملی مطرح شوند، همیشه امیدوار بودم که شاهد رشد و شکوفایی مهندسین و تکنسین‌های بومی علاقه مند باشیم که الحمدلله اتفاق افتاد. مردم شریف اردکان باید قدردان تلاشهای دکتر تابش باشند که با همت خویش شهرستان اردکان را به قطب فولاد تبدیل کرد و باعث شکوفایی استعدادهای منطقه شد.»

مصری نژاد مدیر مجتمع صنعتی چادرملو هم در یادداشتی تصریح کرده است: «بی شک این اقدام غرورامیز حاصل تلاش و زحمات ۱۵ ساله و اعتماد به نفس خودتان است و اطمینان دارم که در آینده افتخارات بیشتری نصیب شما و اردکان خواهد شد.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چادرملو شهرستان اردکان استانی اقتصادی صنایع فولاد سازی گندله سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران

معاون توسعه ورزش بانوان در پیامی، تاریخ‌سازی نازنین فاطمه عیدیان با کسب مدال طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و رکوردزنی در ماده ۴۰۰متر با مانع را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پی تاریخ‌سازی نازنین‌فاطمه عیدیان در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا- دوبی و کسب مدال طلای ماده ۴۰۰ متر با مانع برای نخستین‌بار و شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان با ثبت رکورد ۵۸.۸۶ ثانیه، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پیامی تاریخ‌سازی عیدیان را تبریک گفت. متن پیام مریم کاظمی‌پور به این شرح است:

«دیگر بار دختری از خطه دلیرپرور این سرزمین با تلاش و همت خود به‌نام مردم ایران اسلامی تاریخ‌سازی کرد.

نازنین‌فاطمه عیدیان با کسب مدال طلای دوومیدانی برای نخستین در ماده ۴۰۰ متر با مانع در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با کسب مدال و ثبت رکوردی جدید نام خود را بر جریده ورزش قاره کهن ثبت کرد تا آغازی برای افتخارآفرینی‌های آتی بانوان این سرزمین در رشته دوومیدانی در رویدادهای بزرگ‌تر و مهم‌تر از جمله المپیک آسیایی و جهانی باشد.

اینجانب فتح قله رقابت‌های دومیدانی جوانان آسیا و کسب مدال تاریخی طلا و رکوردی تازه در این ماده را به جامعه ورزش کشور تبریک عرض می‌کنم و از درگاه پروردگار متعال موفقیت روزافزون را برای نازنین‌فاطمه عیدیان، شیرزن دوومیدانی کار کشورمان خواستارم.»

منبع: ایرنا

کد خبر 748333

دیگر خبرها

  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کارگران موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان چیست؟
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • سیل در مسیر چَک‌چَک اردکان